حضور ۸۰۰ دانش آموز بسیجی  در رزمایش سایبری فتح خیبر

رجب پور از برگزاری رزمایش سایبری فتح خیبر ویژه دانش آموزان در اصفهان خبر داد و گفت: ۸۰۰ دانش آموز بسیجی در قالب ۹ گردان در این رزمایش شرکت کردند.

حسین رجب پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی اظهارداشت: طرح و برنامه های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی ویژه دانش آموزان بسجی در سراسر استان برگزار می شود که فعالیت های سایبری از جمله این اقدامات است.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی استان اصفهان افزود: 800 نفر از دانش آموزان بسیجی در قالب 9 گردان در رزمایش سایبری فتح خیبر هفته گذشته شرکت کردند و با تولید محتوا در فضای مجازی مسیر ترویج ارزش ها را ادامه دادند.

 

وی ادامه داد: در این اقدام سایبری و عملیاتی دانش آموزان تولید محتوا در فضای مجازی را متناسب با ارزش های انقلابی و دینی انجام دادند.

 

رجب پور با اشاره به ناهنجاری های فرهنگی در فضای مجازی، تصریح کرد: دشمن از این بستر رسانه ای برای تبلیغ ضد ارزشی بهره گرفته و لازم است تا کاربران ایرانی هم تولید محتوا داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی توجه به تولید محتوا فرهنگی برای نسل جدید را مد نظر قرار داده و با بهره گیری از وصیت نامه شهدا، الگو دهی به جامعه با استفاده از شبکه های اجتماعی را توسعه می دهد.

 

کد خبر 1229597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha