باید از ابزار هنر و رسانه برای رساندن پیام شهدا به نسل جدید استفاده کنیم

مالکی‌نژاد بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از ابزار هنر و رسانه برای رساندن پیام شهدا به نسل جدید تأکید کرد.

حسن مالکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با تاکید بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از ابزار هنر و رسانه برای رساندن پیام شهدا به نسل جدید گفت : هر کجا که ما از ابزار هنر به شکل درست و مطلوب استفاده کرده ایم توانسته ایم مفاهیم متعالی و ارزشمندی چون فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی برای آحاد جامعه به خصوص نسل جدید جا بیندازیم.

 

مشاور فرهنگی کنگره ملی شهدای استان قم ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره های شهدا از جمله در سطح مدارس استان قم در راستای رساندن پیام شهدا به دانش‌آموزان گفت: با نگاهی به رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در جلسات و دیدارهای مختلف مرتبط با شهدا متوجه می شویم که یکی از انتظارات و مطالبات ایشان از مسئولان برگزاری یادواره ها و کنگره‌های شهدا آن است که در راستای معرفی شهدا و سیره و برنامه های آن ها از اصل تولیدمحوری غفلت نشود.

 

وی افزود: انصافاً در این زمینه به لطف الهی و همت مسئولان و عوامل ستاد کنگره شهدای استان و نهادها و مراکز دخیل در برگزاری آن، کارهای خوبی در زمینه تولید محتوا به ویژه با محوریت رسانه، هنر و فضای مجازی و چاپ کتاب و آماده کردن نمایش و ... صورت گرفته که در جای خود بسیار تأثیرگذار و ارزشمند است.

 

مالکی نژاد همچنین گفت: نکته حائز اهمیت دیگر ناظر به شعار کنگره شهدای استان قم مبنی بر "قم سرآمد شهادت و سرافرازی" این که این شعار حقیقتاً برازنده اهل قم مقدس است؛ مردمی مؤمن و ولایتمدار و انقلابی که همواره مورد مدح و ستایش امامین انقلاب قرار گرفته اند.

کد خبر 1229632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha