مشارکت حرم حضرت عباس(ع) در بازسازی ۵۰ مدرسه دولتی در کربلا

به دستور نماینده آیت الله سیستانی، حرم حضرت عباس (ع) با هزینه ۴۰۰ میلیون دینار به بازسازی بیش از ۵۰ مدرسه دولتی در کربلا کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «وکاله نون الخبریه»، مهندس ضیاء الصائغ، رئیس اداره پروژه های مهندسی حرم حضرت عباس(ع) گفت:  به دستور نماینده آیت الله سیستانی، حرم مطهر حضرت عباس (ع) بیش از 50 مدرسه دولتی را در استان کربلا از ابتدای سال جاری تا تیرماه بازسازی کرده است.

 

وی افزود: حرم حضرت عباس (ع) با هزینه 400 میلیون دینار به بازسازی بیش از 50 مدرسه دولتی کمک می کند.

 

وی افزود: 400 میلیون دینار فقط شامل هزینه مواد داخلی ساختمان مدارس می شود و هزینه های عملیاتی شامل ابزار آلات مورد استفاده و حقوق کارگران و مهندسان هنوز محاسبه نشده است.

 

وی تصریح کرد: بسیاری از مدارس به تولیت حرم حضرت عباس (ع) درخواست بازسازی داده بودند و معمولاً این درخواست‌ ها باید از سوی احمد صافی، متولی شرعی حرم حضرت عباس(ع) پذیرفته شود و وی با مقامات مربوطه در مدیریت برای اجرای آن هماهنگی های لازم را انجام می دهد.

 

الصائغ در ادامه اظهار کرد: تعداد 100 مدرسه در فهرست بازسازی قرار دارند و در واقع این اقدام نمونه ای از مشارکت حرم حضرت عباس(ع) است که در زمینه های مختلف انجام می دهد تا به نفع جامعه عراقی باشد.

 

کد خبر 1229673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha