فیلم اغتشاش در شهر خلخال جعلی است

یحیی زاده گفت: فیلمی که در فضای مجازی با عنوان اغتشاش در شهر خلخال عنوان می شود جعلی است و مربوط به شهر خلخال نیست.

«سید جواد یحیی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فیلمی که در فضای مجازی با عنوان اغتشاش در شهر خلخال عنوان می شود جعلی است و مربوط به شهر خلخال نیست.

 

فرماندار خلخال تصریح کرد: آرامش کامل در شهرستان خلخال حاکم است اما رسانه های معاند تلاش می کنند تا این شهر را ناآرام جلوه دهند.

 

وی ادامه داد: مردم این شهر در روز 13 آبان نشان دادند که همگام و همراه نظام جمهوری اسلامی هستند و این دشمنان را خشمگین کرده برای همین توطئه ناامن جلوه دادن این شهر را جزو برنامه ها خود قرار داده اند.

 

یحیی زاده با اشاره به اینکه از ابتدای ناآرامی ها در این شهر هیچگونه اغتشاشی و ناامنی ایجاد نشده است، افزود: مردم آگاه و فهیم و با بصیرت خلخال هیچگاه با دشمنان اسلام و انقلاب همراه خواهند بود.

 

فرماندار خلخال خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همراه تلاش می کنند تا با ناآرام جلوه دادن شهرها آتش فتنه را بیشتر کنند اما در این توطئه شوم نیز ناکام خواهند ماند.

 

در روزهای اخیر رسانه های معاند با مشاهده کاهش ناآرامی ها در کشور تلاش می کنند تا با استفاده فیلم های مجهول صحنه هایی را به شهرها نسبت داده و ناآرامی را به این شهرها جلوه دهند تا شاید بتوانند مردم را به آشوب و اغتشاش دعوت کنند اما هموطنان در این زمینه با بصیرت رفتار می کنند.

 

کد خبر 1229686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha