پویش «ایران قوی» در جهرم به اجرا در آمد

مصلی نژاد از اجرای پویش «ایران قوی» به مناسبت روز بسیج دانش آموزی ویژه دانش آموزان مدارس شهرستان جهرم خبر داد.

محمدهادی مصلی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: پویش «ایران قوی» به مناسبت روز بسیج دانش آموزی ویژه دانش آموزان مدارس سطح شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

مسئول بسیج دانش آموزی «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم افزود: رجزخوانی دانش آموزان انقلابی دهه هشتادی برای دشمنان انقلاب و معرفی نسل سلیمانی ها را محور این پویش عنوان شده است.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان باید تصاویر خود با پرچم جمهوری اسلامی ایران و با بهره گیری از ایده و خلاقیت خود یک کلیپ را از دستاوردهای کشورمان در سال های اخیر ساخته و به این پویش ارسال کنند.

 

مصلی نژاد به نحوه شرکت در پویش «ایران قوی» اشاره و بیان کرد: افراد شرکت کننده در این پویش باید در رابطه با موضوعات فوق، کلیپ 90 ثانیه ای را تولید و اثر خود را برای شرکت در این پویش ارسال کنند.

 

وی همچنین به بخش ویژه پویش «ایران قوی» اشاره کرد و اظهار داشت: این بخش مربوط به عکس های خویش انداز در راهپیمایی 13 آبان است که به صورت دسته جمعی با دانش آموزان و معلمان، خانوادگی با پرچم ایران و یا انفرادی با پرچم ایران بوده است.

 

مسئول بسیج دانش آموزی «امام صادق (ع)» جهرم در پایان ضمن دعوت از دانش آموزان برای شرکت در این پویش از آنان خواست آثار خود را از طریق پیام رسان «روبیکا» به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

کد خبر 1229688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha