ضرورت رعایت قوانین و مقررات در برخورد با خانواده زندانیان

محمدی اصل با تاکید بر نهادینه سازی وجدان کاری و رعایت قوانین و مقررات در برخورد با خانواده زندانیان گفت: می بایست هر گونه مواردی که می تواند برای خانواده زندانیان مشکل ساز شود شناسایی و در رفع آن اقدام موثر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « رضا محمدی اصل» امروز (یک‌شنبه،۱۵ آبان) طی بازدید از زندان مرکزی رشت اظهار کرد: اولویت های سازمانی و پویایی هر چه بیشتر اشتغال زندانیان و خانواده های آنان با برگزاری جلسات هم اندیشی با دستگاه های همسو مهم است.

 

مدیرکل زندان‌های گیلان همچنین در تشریح شناسایی فرایندهایی که بتواند براساس میزان اثر بخشی و تسریع خدمت رسانی در راستای ایجاد اشتغال زندانیان مخصوصا خانواده های آنان توسط دیگر ادارات و نهادها موثر باشد افزود: با تشکیل یک اتاق فکر و استفاده از تجارب مفید کارآفرینان می توان زندگی خانواده گروه هدف را بررسی و با استفاده هر چه بهتر از نقاط قوت، زمینه تسهیل در این امر محقق می شود.

 

وی نهادینه سازی وجدان کاری، رعایت قوانین و مقررات در برخورد با خانواده زندانیان را با بهره گیری از آموزه های دینی و فرهنگ سازمانی در اولویت دانست و ادامه داد: باید با شناسایی آسیب ها در حوزه گروه هدف، نقاط قوت را گسترش داد.

 

محمدی اصل اضافه کرد: می بایست هر گونه مواردی را که می تواند برای خانواده زندانیان مشکل ساز شود، شناسایی و در رفع آن اقدام موثر به عمل آورد.

 

وی حمایت از کارکنانی که روحیه نوآوری و ابتکاری در راستای ارتقای اولویت های سازمانی با مشارکت و خرد جمعی دارند را ستود و بیان داشت: حتی می توان با استفاده از تجارب افراد بازنشسته که در سیستم برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش موثر و مفیدی داشتند استفاده کرد و برای تسریع خدمت رسانی هر چه بیشتر برای گروه هدف بستری هدفمند را فراهم کرد.

 

مدیر کل زندان های گیلان، تببین زمینه های کمک رسانی هر چه بیشتر، ایجاد بستر مناسب برای اشتغال، تسریع در استفاده از تسهیلات و تاسیسات حقوقی، تکریم و رعایت احترام، گسترش و جذب هر چه بهتر کارآفرینان را برای گروه هدف خواستار شد.

کد خبر 1229808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha