تحقق رویای خانه دار شدن مددجویان گلستانی با اجرای مصوبه سفر دولت

بابایی گفت: ساخت خانه برای هزار و ۵۰۰ مددجوی دارای زمین یکی ازمصوبات سفر استانی هیات دولت به گلستان بود که در این راستا پارسال ۸۰۰ خانه به بهره‌برداری رسید و ۵۰۰ خانه نیز در مراحل ساخت قرار دارد و تا پایان امسال کلید آن‌ها به صاحبانشان تحویل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی امروز (یکشنبه 15 آبان) در جلسه پیگیری مصوبات سفر با موضوع نهادهای حمایتی اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبات سفر رییس جمهور که در حوزه این نهاد قرار دارد، ساخت خانه برای 10 هزار و 288 مددجوی فاقد منزل و زمین بود که با وجود برخورداری از اعتبار کافی برای ساخت، به دلیل نداشتن زمین موفق به آغاز ساخت این طرح نشدیم.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان بیان کرد: بهسازی 4 هزار سرویس بهداشتی خانه‌های مددجویان، یکی دیگر از مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان بود که پارسال هزار و 591 مورد به پایان رسیده و تا پایان امسال هم بهسازی بقیه سرویس‌های بهداشتی مورد تعهد به اتمام خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات مورد تاکید دولت در سفر به گلستان که واگذاری آن به این نهاد واگذار شد، ایجاد اشتغال بود که بر اساس مصوبه هیات دولت، باید با تخصیص 2 هزار و 370 میلیارد ریال برای 6 هزار و 725 نفر شغل ایجاد می‌شد که پارسال با صرف هزار و 910 میلیارد ریال برای 4 هزار و 218 مددجو و هزار و 520 غیرمددجوی این نهاد شغل ایجاد شد.

 

بابایی گفت: ساخت خانه برای هزار و ۵۰۰ مددجوی دارای زمین یکی ازمصوبات سفر استانی هیات دولت به گلستان بود که در این راستا پارسال ۸۰۰ خانه به بهره‌برداری رسید و ۵۰۰ خانه نیز در مراحل ساخت قرار دارد و تا پایان امسال کلید آن‌ها به صاحبانشان تحویل می شود.

 

وی یادآورشد: امسال هم با اعتبار هزار و 380 میلیارد ریال برای 3 هزار و 760 نفر شغل ایجاد می‌شود که با اجرای آن، ایجاد اشتغال کمیته امداد گلستان از تعهد مصوبه سفر نیز فراتر خواهد رفت.

کد خبر 1229838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha