فکر تجزیه ایران، توهمی بیش برای دشمنان نیست

ماموستا ثنایی،گفت: فکر تجزیه ایران، توهمی بیش برای دشمنان نیست، آرزوی دیرینه دشمنان این نظام تجزیه ایران به هر قیمتی است لذا برای این کار هر روز یک توطئه را پی ریزی می کنند که به حمد خداوند همه آنها تاکنون به در بسته خورده است.

ماموستا ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: متاسفانه عده ای فریب خورده و ساده لوح بودن که هیچ گونه هدفی نداشته و تنها برای خدمت به دشمنان و معاندان به کف خیابان ها آمده اند که حتی خودشان هم از علت اصلی این کارشان بی اطلاع هستند.

 

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب، افزود: دشمن با جنگ رسانه ای و فریب و دروغ، واقعیت ها را تغییر داده به نحوی که روزانه هزاران خبر دروغ توسط رسانه های بیگانه و معاند علیه این نظام ایجاد و منتشر می شود و این ما هستیم که نباید فریب این جنگ و امپراتوری رسانه ای آنان را بخوریم.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند، چرا که ایران یکپارچه برای نظام سلطه مشکل‌آفرین است، ایران قوی می‌تواند تاثیر بسیاری بر ملت‌های منطقه داشته و حتی موجب الگوپذیری شود، کما اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی مرزهای سیاسی این کشور را کم نکرده است.

 

ماموستا ثنایی، هدف اصلی تحرکات دشمنان را ایجاد هرج‌ و مرج و جنگ داخلی در ایران عنوان و تصریح کرد: غرب و نظام سلطه، زن و حجاب را بهانه‌ای برای محقق کردن اهداف شوم خود با سوءاستفاده از احساسات مردم و با استفاده از ابزارهایی چون شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی کرده‌ است.

 

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب، اظهارکرد: مردم اهل سنت و اهل تشیع، امت واحده ای هستند که هیچ جریان و رویدادی نمی تواند باعث انشقاق بین آنها شود، بنابراین شایسته است که نسبت به جهاد تبیین و معرفی چهره دشمن و نقشه های شیطانی آنان برای نسل جوان وقت بیشتری بگذاریم.
 

کد خبر 1229843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha