همایش «فرزندان ایران» در راوند کاشان برگزار شد

اجتماع «فرزندان ایران» در راستای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی به همت فرهنگ‌سرای المهدی در راوند کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همایش بزرگ «فرزندان ایران» در راستای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی به همت فرهنگ‌سرای المهدی در راوند کاشان برگزار شد.

 

این اجتماع با حضور دانش‌آموزان منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و با مشارکت ذفتر امام جمعه منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق در سالن ورزشی کیهان راوند کاشان برگزار شد.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم، ۱۳ آبان را یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست که یادآور حادثه مهمی است.

 


کریم اکبری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کاشان بویژه شهدای راوند، خزاق و طاهرآباد و ۹۶ شهیدی که در روز ۱۲ آبان سال ۱۳۷۳ در کاشان تشییع شدند، برگزاری چنین اجتماعی را در بصیرت‌ افزایی و تقویت هویت دینی و ملی دانش‌آموزان اثرگذار عنوان کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به نقش آفرینی و حماسه آفرینی شهدای دانش‌آموز شهرستان کاشان اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما آینده سازان، آینده پرافتخار این کشور، رهبران و دانشمندان آینده ما هستید.

 

اجرای سرود توسط گروه یاوران ولایت طاهرآباد، موسیقی با صدای محمد سرجه‌پیما با موضوع ایران و شهدای مدافع حرم، مسابقه و اهدای جوایز، دکلمه خوانی و تئاتر با محتوای شناسایی چهره واقعی استکبار از دیگر برنامه‌های اجتماع "فرزندان ایران" بود.

 

 

کد خبر 1229846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha