بخشودگی گاز مساجد و تکایا در صورت رعایت الگوی مصرف

عقلی با اشاره به بخشودگی ۱۱ میلیارد سال گذشته توسط شرکت گاز به مساجد، تکایا و اماکن مذهبی گفت: هزینه گاز مساجد و تکایا در صورت رعایت الگوی مصرف رایگان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ، سعید عقلی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: شرکت گاز استان در سال ۷۷ شروع به فعالیت کرده و تاکنون یازده هزار و ۷۰۰ کیلومتر حفاری و لوله گذاری کرده و گاز را به ۲۴ شهر و ۷۰۳ روستا فراهم کرده است.

 

وی افزود: بیش از ۵۱۳ هزار مشترک در سطح استان داریم که ۸ هزار و ۹۰۰ مشترک عمده داریم  و بیش از ۷۰ درصد مصرف انرژی استان متعلق به بخش گاز است.

 

عقلی بیان کرد: خدمت گاز رسانی در استان به صورت ویژه در حال انجام است که ۹۹ هفت دهم درصد جمعیت از آن استفاده می کنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: سال گذشته در استان بیش از ۷ و هفت دهم میلیارد متر مکعب از این بخش ۸۹ درصد به بخش صنعت و نیروگاهی است و مابقی خانگی و مصارف جز است و بیشترین ارزش افزوده از این تبدیل انرژی استفاده می کنند .

 

وی گفت: استان یزد استان مولد گاز است و پیشینی ما بیش از ۸ میلیارد مکعب بوده که در حال حاظر بیش از ۵ میلیارد متر مکعب استفاده کرده اند.

 

عقلی بیان کرد: در چهارماهه آخر سال ۲۵ درصد مصرف خانگی ما به انرژی گاز اختصاص پیدا می کند .

 

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: ما صددرصد خدمات مستمر و پایدار را داریم و در دورترین نقاط خدمات برقرار شده است.

 

وی گفت: بیش از ۳۹هزار و ۱۶۸ تماس با سامانه ۱۹۴ شرکت گاز استان تماس گرفته شده که بیش از ۱۷ هزار ماموریت منجر شده است.

 

عقلی بیان کرد: در طی دو سیل اخیر تمامی تجهیزات را برای گازرسانی انجام دادیم تعداد قطعی گاز ۲۲۰۰ مورد بود که تماما وصل شدند و تنها به خانه های تخریب شده این مشکل را انجام خواهیم داد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد افزود: ۲۶  روستا نیز در حال گازرسانی هستند که با اتمام آنها  ۷۳۰روستا را به گاز وصل خواهیم کرد.

 

وی گفت: در طرح بخشودگی اماکن مذهبی و تکایا نیز بر اساس استفاده بر اساس طرح الگوی مصرف ما در سال گذشاته 11 میلیارد ریال بخشودگی را به مساجد و تکایا داشتیم که در صورد رعایت الگوی مصرف مشمول بخشودگی می شدند.

کد خبر 1229855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha