وبینار نقش و جایگاه دین در دیپلماسی بین المللی در مانیل

وبینار «نقش و جایگاه دین در دیپلماسی بین المللی» سخنرانان اصلی پیرامون ابعاد مختلف نقش ادیان در امور اجتماع و روابط بین الملل سخنرانی نموده و با مشارکت دانشجویان طرح موضوعات ارزشمندی صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در مانیل بمنظور بررسی نقش و جایگاه ادیان در روابط بین الملل و دیپلماسی کشورها ، اقدام به برگزاری وبیناری  با همکاری مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگهای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران  و جمعی از دانشگاهها و مراکز ادیانی فیلیپین از جمله دانشگاههای دلاسال و سن توماس و سازمان مربیان مذهبی فیلیپین در روز جمعه 13 آبان نمود. این برنامه در فیس بوک نیز بطور زنده پخش گردید.

در این وبینار که با حضور قابل توجه اساتید و دانشجویان از جمله از دانشگاه فرانکفورت آلمان  همراه بود ، دکتر علی اکبر ضیایی رئیس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگها ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دکترناصف آدیونگ استاد دانشگاه و عضو پارلمان دولت انتقالی میندانائو فیلیپین بعنوان سخنرانان اصلی  پیرامون ابعاد مختلف نقش ادیان در امور اجتماع و روابط بین الملل سخنرانی نموده و با مشارکت دانشجویان بحث های ارزشمندی صورت پذیرفت.

کد خبر 1229890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha