تحقق پیشرفت شیراز با تعامل مدیریت شهری و دستگاه‌ های اجرایی فارس

اسدی گفت: تعامل مدیریت شهری شیراز و دستگاه‌ های اجرایی فارس موجب پیشرفت شیراز و رفع موانع در این مسیر پیشرفت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن اسدی، امروز یکشنبه (15 آبان) در نشست مشترک مدیریت شهری، اوقاف، اسناد و دادگستری فارس که پیرامون بروزرسانی اطلاعات مالکین املاک در شهرداری شیراز تشکیل شد، گفت: تعامل مدیریت شهری شیراز و دستگاه‌ های اجرایی فارس موجب پیشرفت شیراز و رفع موانع در این مسیر پیشرفت خواهد شد.

شهردار شیراز افزود: تعامل میان مدیریت شهری شیراز و دستگاه‌ های اجرایی همچنین منجر به  خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به موضوعات اوقافی در شهر شیراز ااضه کرد: مدیریت شهری شیراز برای حل مسئله اراضی اوقافی اقدام و تلاش لازم را انجام می‌ دهد.

در این نشست که با هدف ضرورت رفع مسائل اراضی اوقافی در نقاط مختلف کلانشهر شیراز و خدمت ‌رسانی مطلوب‌ تر به شهروندان برگزار شد، شهردار شیراز، رئيس شورای شهر شیراز، و شماری از اعضای شورای اسلامی شیراز و جمعی از مدیران کل و معاونین دستگاه‌ های اداره کل اوقاف و امور خیریه، دادگستری و سازمان اسناد و املاک فارس حضور داشتند و بر روی مسائلی که در مقوله اراضی اوقافی در ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ‌ها وجود دارد، تبادل نظر شد.

کد خبر 1229895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha