۶۰ درصد دانشجویان به دنبال ارتقای سطح مهارت هستند

مالکی با اشاره به رویکرد توامان مهارت آموزی و علم آموزی، گفت: ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی به دنبال ارتقای سطح مهارت هستند.

«غلامرضا مالکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به رویکرد توامان مهارت آموزی و علم آموزی در دانشگاه علمی و کاربردی اظهارداشت: دانشجویان این مرکز علمی و دانشگاهی به دنبال مهارت آموزی در کنار درس های دانشگاهی هستند تا اینکه تبدیل به شغل و مهارت بشود.

 

معاون دانشگاه علمی و کاربردی استان اصفهان افزود: 120 عنوان درسی جدید به مجموع دروس و رشته های تحصیلی دانشگاهی این مراکز علمی و کاربردی افزوده شده که بر اساس نیاز هر منطقه و کشور است.

 

وی ادامه داد: دوره نگهداری پهباد از جمله این رشته هاست که در شرایط امروزی مورد توجه بوده و تحصیل در این حوزه می تواند به کشور کمک کند.

 

به گفته مالکی، ارتباط فارغ التحصیلان با دانشگاه حفظ می شود و آنان همواره به دنبال به روز رسانی تجربیات و دانش خود برای فعالیت بیشتر در عرصه تولید و اقتصاد هستند.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان علمی و کاربردی به دنبال مدرک گرایی نیستند، تصریح کرد: 60 درصد دانشجویان این دانشگاه شغل داشته و به دنبال ارتقا سطح مهارت هستند.

 

معاون دانشگاه علمی و کاربردی استان اصفهان خاطرنشان کرد: 23 مرکز دانشگاهی در سراسر استان داریم که 11 هزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده و دروس علمی و عملی را می گذرانند.

 

وی یادآورشد: دوره های پودمانی مهارت برای ارتقا دانش و توانایی در دانشگاه های علمی و کاربردی اجرایی می شود.

 

کد خبر 1229909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha