شهرداری اصفهان ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه سایبری دارد

صالحی با اشاره به ضرورت آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل به ویژه فضای مجازی، گفت: شهرداری اصفهان ۴۸۰ میلیارد ریال در حوزه سایبری بودجه دارد که باید به موقع و به جا هزینه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی صالحی» روز یکشنبه (15 آبانماه) در نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: پدافند غیرعامل از ضرورت های جامعه و نهادهای متولی به ویژه شهرداری به حساب می آید که عرصه سایبری اهمیت خاصی دارد.

 

سخنگوی شورای شهر اصفهان افزود: شهرداری اصفهان 480 میلیارد ریال در حوزه سایبری بودجه دارد که باید به موقع و به جا هزینه کند تا در جنگ فضای مجازی دچار آسیب و خسارت های زیاد نشویم.

 

وی اضافه کرد: متولیان این حوزه باید به شورای شهر نسبت به اقدامات صورت گرفته گزارش بدهند و در صورت کوتاهی و عدم تحقق اعتبار آن را پیگیری کنند.

 

صالحی همچنین به ضرورت رسیدگی به نیازهای جامعه و دغدغه های مردم پرداخت و اذعان داشت: باید مشکلات و چالش های شهر را از زبان مردم و بررسی میدانی شناخت و به آن پرداخت.

 

به اعتقاد وی، مسئولان در جمع مردم بیایند و تنها پشت تریبون ها نباشند که این آسیب جدی برای شهر بوده و همه گروه های شهری را مورد توجه قرار بدهیم.

 

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه نوجوانان مورد هدف دشمن قرار گرفته اند، اذعان داشت: در روز نوجوان مسئولان شهری در بین این قشر نبودند و لازم است دغدغه ها و نیازهای آنان را بشناسیم.

کد خبر 1229917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha