سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

طی حکمی از طرف معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مجتبی نادری طاهری به عنوان "سرپرست مدیریت فرهنگی"این معاونت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اصفهان، طی حکمی از سوی دکتر علی فخری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مجتبی نادری طاهری به عنوان سرپرست مدیریت فرهنگی این دانشگاه منصوب شد.

 

در بخشی از ابلاغ دکتر علی فخری خطاب به مجتبی نادری طاهری آمده است: با عنایت به هماهنگی های بعمل آمده و با توجه به توان و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مدیریت امور فرهنگی دانشگاه منصوب می شوید. انتظار دارم با مدیریت شایسته در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر منصوب می شوید.

 

در ادامه این حکم شرح وظایف سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه اعلام شده است که ساماندهی تشکل های دانشجویی و توزیع عادلانه بودجه و امکانات میان آنها و ایجاد بستر لازم برای فعالیت همه تشکلها، ساماندهی کانون های فرهنگی دانشجویی و ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت دانشجویان و ارتقاء ظرفیت های فرهنگی، هنری وسیاسی، برنامه ریزی جهت افزایش مشارکت حداکثری دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی در برنامه های فرهنگی دانشگاه، برنامه ریزی جهت ارتقاء کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و قرآن و عترت و تلاش در جهت در اجرای همه برنامه های مصوب فرهنگی، ارتقاء کمی و کیفی انجمن های علمی دانشجویی و ترغیب و تشویق ایشان و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت علمی آنها از جمله این وظایف است.

 

همچنین نظارت بر نشریات دانشگاهی و افزایش توانمندی و ارتقاء کمی و کیفی آن، برنامه ریزی برای برگزاری کرسی های آزاداندیشی، مناظره و تریبون آزاد در چهارچوب مقررات، برگزاری اردوهای دانشجویی و ارزشیابی آن شامل اردوی راهیان نور، اردوهای جهادی و سایر اردوهای سیاحتی و زیارتی، برنامه ریزی جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و سازمانی و توانمندی فرهنگی، هنری و سیاسی کارکنان، دانشجویان و اساتید از طریق برگزاری کارگاه ها، سمینارها و سایر دوره های آموزشی و برنامه های فرهنگی، برنامه ریزی جهت حضور فعال دانشگاه در جشنواره های قرآن و عترت، جشنواره فرهنگی سیمرغ، نشریات، دانشجوی نمونه و دانشجوی فداکار و ارتقاء جایگاه دانشگاه در کلیه جشنواره ها از دیگر وظایف سرپرست مدیریت فرهنگی عنوان شده است.

 

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، فعال سازی کمیته ها و شوراهای مرتبط با حوزه فرهنگی شامل شورای فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر، انطباق امور اداری با موازین شرعی، ناظر بر نشریات، ناظر بر کانون ها، اردوهای جهادی، صیانت از حقوق شهروندی، حجاب و عفاف و ... و پیگیری اجرای مصوبات آن، ارزیابی مستمر وضعیت فرهنگی دانشگاه و پایش برنامه عملیاتی مدیریت فرهنگی و ارائه گزارش های دوره ای، مطالعه آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط و تقسیم وظایف بین کارکنان و تعامل و همکاری با سایر واحدهای معاونت و دانشگاه را از دیگر وظایف سرپرست مدیریت فرهنگی عنوان کرده است.

 

در پایان این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال و استفاده از ظرفیت های موجود با رعایت مقررات و ضوابط قانونی و شرعی در پیشبرد و تحقق اهداف معاونت و مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

کد خبر 1229968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha