راه اندازی اغتشاش ها پوششی برای ورود تروریست ها و ناامن کردن کشور بود

حجت الاسلام اندرزیان به حضور اراذل و اوباش در خیابان ها اشاره کرد و گفت: پشت این قضیه حادثه ای بود که در حرم حضرت شاهچراغ(ع) اتفاق افتاد، یعنی با راه اندازی اغتشاش ها، زمینه را برای حضور این افراد تروریست آماده و این گونه کشور را ناامن کنند.

حجت الاسلام و المسلمین «امرالله اندرزیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: گروه تکفیری داعش از زمانی که اعلام موجودیت کرده بر اساس اعتراف دولت آمریکا ماموریتی دارد و آن ماموریت این است که نیروی نیابتی آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایرن، جلوگیری از اسلام ناب و برای حمایت از اسلام آمریکایی باشد. آنچه که در سوریه، عراق و منطقه اتفاق افتاد حاکی از این موضوع است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه دشمنان جوشش اسلام ناب، تاسیس مقاومت در منطقه و حمایت مردم از اسلام ناب را انقلاب اسلامی ایران می دانند، افزود: اینها دشمنی خود را معطوف به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوم به خود ایران یعنی تخریب کشورمان داشتند.

 

وی در ادامه به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شیراز اشاره کرد و ادامه داد: اقدامی که در شیراز اتفاق افتاد قطعاً در سطح گسترده تری طراحی شده بود، برای آنها جمعیت شلوغ یا خلوت فرقی نمی‌کرد، ولی خدای متعال این توفیق را به اینها نداد که بیش از این تعداد شهید شوند.

 

حجت الاسلام اندرزیان  خاطرنشان کرد: چون اگر در بین جمعیتی که آماده نماز بودند این تروریست داعشی وارد شده بود، قطعاً ما شهدای بیشتری را تقدیم می کردیم.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج یادآور شد: هدف آنها این است که با ملت قهرمان و شیعه ایران و همچنین شیعیان امیرالمومنین(ع) این گونه برخورد کنند که در سوریه و عراق نیز همین اتفاق افتاد ولی کانون مورد هدف آنها ایران اسلامی است.

 

وی زمینه ساز این اقدام کور، وحشیانه و ددمنشانه را جنگ ترکیبی دانست و اظهار کرد: یکی از روش های جنگ های ترکیبی هم این است که عده‌ای اراذل و اوباش با حضور در میدان و بدون هیچ گونه هدفی، ولی برای طراحان و سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل این هدف وجود دارد.

 

حجت الاسلام اندرزیان تاکید کرد: پشت این قضیه حادثه ای بود که در حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) اتفاق افتاد، یعنی با راه اندازی اغتشاش ها، زمینه را برای حضور این افراد تروریست آماده و این گونه کشور را ناامن کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: معنای ترکیبی هم همین است که اینها با هم به صورت میدانی، سخت، نرم، رسانه ای، فضای مجازی، فضای حقیقی، خائن، غافل و جاهل با اربابان خود دست به دست همدیگر بدهند و بتوانند مردم را از نظام، انقلاب و ولایت جدا کنند و به لطف خدا در این اقدام ترکیبی که در دستور کار داشتند، شکست خوردند و مردم نیز نشان دادند بصیرت لازم را دارند.

 

وی به پیام استقبال مردم از شهدای حادثه تروریستی شیراز در شهرهای یاسوج، باشت، گچساران، بهبهان و شهرستان بهمئی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در مراسم تشییع شهدا حضور داشتم، این حضور عادی نبوده و با دعای خیر امام عصر (عج)، لطف خداوند متعال و برکت خون شهدا دلها برای تشییع شهدا به حرکت درآمد.

 

حجت الاسلام اندرزیان حضور مردم در تشییع شهدا در یاسوج و شهرهای مختلف و به ویژه در شهرستان بهمئی را حرکتی خدایی برای کسانی که شاهد و ناظر این تشیع بودند، دانست و ادامه داد: هرچند این حضور عجیب به نظر آمد، ولی عجیب نبوده، زیرا ما از این گونه حوادث از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون زیاد داشته ایم و هرجایی نظام و انقلاب اسلامی خدای ناخواسته دچار خدشه، ضربه‌ و لطمه‌ای بوده خدای متعال آن را جبران کرده است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت شهرستان بهمئی زیاد نبوده، ولی مردم از نقاط مختلف به صورت خودجوش حضور پیدا کرده و آزادی و مردم سالاری را در عمل پیاده کرده و پیاده می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع شهدا نشان می دهد که مردم با عقل، عشق و علاقه در این برنامه‌ها حضور پیدا می‌کنند و آماده پذیرش هر خطری هستند.

 

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه در چنین برنامه هایی امکان هر خطری وجود دارد ولی چون مردم با عشق و علاقه حضور پیدا می کنند، هر خطری را با دل و جان پذیرا هستند، گفت: حضور مردم در تشییع سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» به لطف خداوند متعال، عشق و علاقه مردم، دعای خیر امام عصر (عج) و همه مومنین این حضور باشکوه شکل گرفت.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج ادامه داد: در این ایام شهدای مظلومی به غیر از شهدای ترور از سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و روحانیت به نحوی شهید شدند که دل مردم جریحه دار شد و همه اینها در حضور باشکوه ملت ایران تاثیرگذار است.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی بحث از حضور مردم به میان می آید، نام خدا به زبان جاری می شود، گفت: طبق آیه قرآن، خداوند متعال وعده داده که «ملت مومن و انقلابی ایران در جهت دفاع از اسلام ناب، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ثابت قدم باشند و این راه را ادامه دهند».

کد خبر 1229988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha