برگزاری دوره تربیت مبلغ در قالب طرح «نسیم رحمت»

دوره تربیت مبلغ در قالب طرح «نسیم رحمت» ویژه مراکز درمانی اعتیاد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، دوره تربیت مبلغ در قالب طرح «نسیم رحمت» ویژه مراکز درمانی اعتیاد برگزار می شود. متقاضیانی که برای شرکت در طرح «نسیم رحمت» ثبت نام کرده اند باید تا ۱۸ آبان ماه برای انجام مصاحبه حضوری مراجعه کنند.

 

 

دوره های طرح  «نسیم رحمت» از ۱۹ آبان ماه آغاز می شود و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد و روزهای پنجشنبه هر هفته کلاس های این دوره برگزار می شود.

 

نقش دین در مقابله با آسیب های اجتماعی، مساله شناسی اجتماعی اعتیاد با ادبیات شهدا مدافع جان، شناخت مواد مخدر و تاثیرات آن بر افراد، سیر تاریخی ایجاد و افزایش اعتیاد و مواد مخدر در ایران، تاثیرات اعتیاد بر رفتار و خانواده افراد (دشمن شناسی تبلیغ)، کارکرد فعالیت مبلیغن در درمان و صیانت، تبیین قیام اجتماعی، تبیین ادبیات و ابزارهای پیشگیری، تبیین ادبیات و ابزارهای صیانت، روایتگری اجتماعی، ممدکاری و همدلی، مهارت ارتباط موثر، اصول و فنون مشاوره و راهنمایی از مهم ترین سرفصل های آموزشی طرح  «نسیم رحمت» است.

 

توفیق انجام رسالت طلبگی، احتساب سابقه تبلیغی در معاونت تبلیغ حوره علمیه استان تهران، برگزاری دوره آموزشی رایگان، اعطای گواهی معتبر حضور در دوره آموزشی، اولویت اعزام به مراکز درمانی و بازپروری معتادین، به کارگیری ممتازین دوره به عنوان استاد، پرداخت حق الزحمه ماهانه، فعال شدن پرونده مرکز خدمات و وصل شدن شهریه و بیمه مرکز خدمات از مزایای شرکت در طرح «نسیم رحمت» است.

 

گفتنی است، اتمام سطح دو، تعهد به حداقل 30 ساعت تبلیغ ماهیانه در زمینه اعتیاد، شرکت در دوره آموزشی و فعالیت تبلیغی در استان تهران از شرایط ثبت نام در دوره  طرح نسیم رحمت بود.

 

کد خبر 1230004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha