سلاح ایران اسلامی، دانشجوی متعهد، متفکر و انقلابی است

مشاورعالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سلاح ایران اسلامی موشک و ادوات جنگی نیست بلکه دانشجوی متعهد، متفکر و انقلابی است که ویژگی‌های ارزشمندش در برابر دشمنان سدی نفوذ ناپذیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سردار «حسین دقیقی»  امروز در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، اظهار داشت: با اجرا و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تهدید اقتصادی دشمن برطرف خواهد شد.

 

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:  امروز ملت ما با همان روحیه سال‌های مبارزه با کفر در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) پیشتاز هستند و این نشانه‌ای از عشق وافر آن ها به نظام و ولایت است.



دقیقی اظهار داشت: با این حال، امروز تهدید داخلی کشور موضوع اقتصادی بوده و بیکاری بزرگترین مشکلی است که کشور و جامعه با آن دست به گریبان است و اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور بوده و با اجرا و عملیاتی کردن این مهم تهدید اقتصادی برطرف خواهد شد.

 

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را جزیره‌ای امن در خاورمیانه بحران‌زده توصیف کرد و افزود: امروز نداشتن امنیت برای ما تهدید به شما نمی‌رود چون در حال حاضر ایران بالاترین امنیت را در منطقه دارد و این مرهون وجود و حضور و تلاش مردم با فرهنگ و با غیرت ایران اسلامی است.


دقیقی با اشاره به ایمان و باور مردم در مقابله با دشمنان، گفت: سلاح ایران اسلامی موشک و ادوات جنگی نیست بلکه دانشجوی متعهد، متفکر و انقلابی است که ویژگی‌های ارزشمندش در برابر دشمنان سدی نفوذ ناپذیر خواهد شد.

 

این یادگار دفاع مقدس گفت:دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و برگرفته از الگوی عاشورا بوده است بنابراین باید تمام آن هشت سال برای جامعه تبیین و شهدا و حماسه‌های آنان به‌خوبی شناخته شوند.

وی اظهار کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده باید در قالب هنر تجلی پیدا کند تا ماندگار و قابل‌ارائه به نسل‌های بعدی باشد، ناگفته‌های بسیاری از دوران دفاع مقدس وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود.

سردار دقیقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۴۰ هزار دانش آموخته و بیش از ۶ هزار دانشجو و ۲ هزار دانش آموز و بیش از ۵۰۰ کادر علمی و اداری ظرفیت بسیار بالایی است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان وجود دارد و باید برای آن برنامه ریزی مطلوب صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: بسیاری از بزرگان علمی فرهنگی و اقتصادی کشور از این دانشگاه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور است تحصیل کرده اند و این خود ثروت بسیار بزرگی است که باید استخراج کرد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز در این نشست گفت: با طرح پویش زمینه ارتباط مطلوب دانشگاه با صنعت فراهم می شود و بناداریم از ظرفیت عظیم دانشجو و دانش آموخته خود بهترین استفاده را ببریم و به حمایت بزرگانی چون شما که از مفاخر دیار دارالمومنین کاشان هستید نیاز داریم.


میثم عرب زاده گفت: امروز به لطف الهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همچون نگینی بر تارک آموزش عالی کشور می درخشد و در سال آینده برنامه های بزرگی برای بزرگداشت چهلمین سالگشت این درخت تناور و پرثمر داریم .

 

کد خبر 1230007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha