نخبگان بسیجی  سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی هستند

سردار شهسواری گفت: نخبگان بسیجی سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی هستند و برای تعلیم و تربیت آنها باید توجه ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، «سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری»، دیروز عصر، ( ۱۵ آبان)، در آیین تجلیل از نخبگان دانش‌آموز که در سالن جلسات شهید باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، گفت: نسل جدید این ظرفیت را دارد که افق روشنی را برای کشورمان ترسیم کند و در همه عرصه‌ها اعم از علمی، اقتصادی و صنعتی کشورمان را رشد دهد، پس باید به این قشر توجه ویژه‌ای شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: نخبگان بسیجی  سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی  هستند و برای تعلیم و تربیت آنها باید توجه ویژه داشت.

وی بیان کرد: بنابراین ما باید در مواجهه با این سری تهدیدها و توطئه‌ها بیش‌ازپیش هوشیار باشیم، به‌طوری‌که اجازه ندهیم، دشمنان نظام و انقلاب به اهداف شوم‌شان دست پیدا کنند.

سردار شهسواری با بیان اینکه در‌این‌راستا فعالان فرهنگی، روحانی‌ها و رسانه‌ها نقش ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: اهتمام برای جهاد تبیین در این برهه حساس بسیار ضروری است و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب، چگونگی شکل‌گیری انقلاب و چرایی وقوع آن موضوع حائز اهمیتی است، همچنین دستاوردها و موفقیت‌ها نیز باید به روشنی بیان شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در واپسین روزهای هفته بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: شهید حسین فهمیده و امثال این شهید وارسته الگوی معاصر برای نوجوانان هستند.

این مسئول ولایتمداری را مهم‌ترین خصیصه همه شهدا دانست و اضافه کرد: باید شهدای دانش‌آموز، روحیه، اهداف و آرمان آنها را در جامعه معرفی کنیم، تا دانش‌آموزان بتوانند راه‌شان را با قدرت، قوت و اعتقاد راسخ ادامه دهند و سبک زندگی‌شان را برای خود الگو قرار دهند.

کد خبر 1230030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha