تربیت نقش محوری در سبک زندگی اسلامی دارد

حجت الاسلام عزیزی گفت: تربیت نقش محوری در سبک زندگی اسلامی دارد و خانواده ها باید توجه ویژه این به مسئله و مولفه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امروز (15 آبان ماه) در کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی در کانون فرهنگی هنری «به سوی ظهور» گفت: تربیت نقش محوری در سبک زندگی اسلامی دارد و خانواده ها باید توجه ویژه این به مسئله و مولفه داشته باشند.

 

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: آنچه که والدین باید در خصوص فرزندان مورد توجه قرار دهند مسئله تربیت است تا بتواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح جامعه معرفی شود.

 

وی اظهار داشت: قرآن کریم یک کتاب الهی همه نیازهای سبک زندگی اسلامی را به مسلمانان ارائه کرده و اگر به خوبی به آنها عمل کنیم زندگی سعادتمندی را خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام عزیزی اضافه کرد: دشمنان از همین مسئله که نوجوانان و جوانان به فرامین قرآن کریم عمل کنند، می ترسند و برای همین تلاش می کنند تا با ارائه الگوهای مختلف، این قشر را مورد هدف تهاجم فرهنگی قرار دهند.

 

امام جمعه بیله سوار افزود: نوجوانان و جوانان خود نیز باید در این زمینه احساس تکلیف کنند و تلاش کنند تا از تهاجم فرهنگی غرب دوری کنند زیرا این انحرافات موجب آسیب های اجتماعی برای آنها خواهد شد.

 

کد خبر 1230051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha