شهادت آرمان علی‌وردی انگیزه  طلاب را برای ادامه مسیر طلبگی بیشتر کرده است

حجت‌الاسلام رحیمی صادق گفت: طلاب حوزه علمیه استان تهران همچون طلاب سراسر کشور دفاع از انقلاب اسلامی را وظیفه خود می‌دانند و شهادت آرمان عزیز عزم و انگیزه طلاب را برای ادامه مسیر کسب معارف و علوم دینی و طلبگی بیشتر کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد هادی رحیمی صادق» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به شهادت مظلومانه آرمان علی وردی که توسط آشوبگران در منطقه اکباتان تهران به شهادت رسید، اظهار کرد: این شهادت برای همه ما ناراحت کننده و دردآور بود ولی یک بار دیگر نشان داد که روحانیون همراه و در کنار مردم ایستاده است.

 

 

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: روحانیون در حفظ و پاسداری از امنیت کشور و دفاع از نظام جمهوری اسلامی پیشقدم هستند و شهادت در این مسیر را مایه افتخار خود می دانند.

 

وی اضافه کرد: شهادت آرمان علی وردی بار دیگر اثبات کرد که طلاب در انجام وظیفه دینی خود حتی برای یک لحظه تردید نمی کنند و همچنان که در دفاع از مرزهای عقیدتی مردم جان می دهند، در دفاع از امنیت مردم نیز جان بر کف هستند. این مسیر که زمینه سازی برای ظهور را دنبال می کند بسیار سخت است و طلاب از بدو طلبگی این حقیقت را درک کرده و پذیرفته اند.

 

رحیمی صادق ادامه داد: طلاب حوزه علمیه استان تهران همچون طلاب سراسر کشور دفاع از انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانند و شهادت آرمان عزیز عزم طلاب را برای ادامه مسیر کسب معارف و علوم دینی بیشتر کرده است.

 

وی اظهار کرد: تقاضای ما از قوه قضائیه محترم این است که برخورد انقلابی و قاطعانه با اغتشاشگران داشته باشد آشوبگرانی که با قساوت بیشتر از داعشی ها به جان مردم تعرض می کنند.

 

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: شعارهای هنجارشکنانه اغتشاشگران نشان دهنده ماهیت ضد دینی و ضد انسانی و ضد ایرانی آنان است البته شواهد محکمی وجود دارد که آمریکا و انگلیس و رژیم کودکش و غاصب اسرائیل از آشوب ها در ایران حمات می کنند. پیام مشخص روحانیت به مسئولان این است که با برخورد قاطعانه با آشوبگران، یک بار دیگر کاری کنند که دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تحقق اهداف شان مایوس شوند.

کد خبر 1230063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha