جذب نیروهای بومی در اولویت شرکت ایران صدرای شمال باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه رشد و پویایی شرکت صنعتی دریایی ایران صدرای شمال مورد انتظار است، گفت: امیدواریم این صنعت با حفظ بازار داخلی و خارجی در مازندران زمینه ساز ایجاد اشتغال برای نیروی کار بومی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی‌، در نشست با امیرمحمود رضوی، مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرای شمال و حجت الاسلام ازند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت ایران صدرای کشور به پیشینه شرکت صنعتی دریایی ایران صدرای شمال در نکا اشاره و اظهار کرد: در گذشته ای نه چندان دور این شرکت در شرق مازندران بسیار فعال بود اما اکنون از کمتر از آن تکاپو و تب و تاب های گذشته مشاهده می شود.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه متاسفانه در برحه ای از زمان از واگذاری این شرکت مهم و استراتژیک سخن به میان آمده بود، افزود: امید است شاهد رونق و پویایی این شرکت در منطقه باشیم.

 

وی با بیان اینکه رشد و پویایی این شرکت مورد انتظار است، گفت: امیدواریم این صنعت با حفظ بازار داخلی و خارجی در مازندران رونق یابد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه پویایی این شرکت در نکا به ایجاد اشتغال برای بومیان منجر خواهد شد، افزود: هر صنعتی در هر زیست بوم که ایجاد می شود باید برای تامین نیروی کار از مردمان همان منطقه استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه این شرکت باید در بخش تعمیرات شناورها، ساخت شناورهای جدید فعال باشد، گفت: این شرکت باید بازار خارجی جهت عملیاتی کردن شناورها برای نصب سکوهای نفتی در دریا را بیابد تا شاهد رونق تولید در این حوزه باشیم.

کد خبر 1230108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha