برای برادر بسیجی ام که آرزو داشت مدافع حرم می شد

برادر بسیجی ام، شهید سید روح الله عجمیان که آرزو داشتی مدافع حرم می شدی، برای تو می نویسم حالا که در تشییع پیکر مطهرت مدافع امنیت، مدافع ناموس این وطن شدی.

خبرگزاری شبستان - البرز: 

 

برای برادر بسیجی ام، برای برادری که آرزو داشت مدافع حرم می شد. سال ها است قلم ام را نذر شهداء کرده ام و امروز نیز برای تو می نویسم، واگویه هایی که با بغض و اشک همراه است.

 

شهید سید روح الله عجمیان، خواهر بزرگت می گوید نامت را هم نام امام خمینی(ره) گذاشتند تا یاد امام را همیشه به خاطر داشته باشند. من می گویم، سبک زندگی ات این طور بود که با مستضفان همراه و همگام باشی آقا روح الله عجمیان. 

 

رسم خانوادگی تان این است که اگر جوانی را از دست بدهید، زن ها گِل بر سر می گیرند، حالا مادرت چادر سیاه اش را در غم نبودن تو به گِل آغشته کرده است. 

 

 

دیوار خانه کوچک تان با نمای آجری، مظهری از مظلومیت و معصومیت تو است ای شهید امنیت شهرمان کرج. صورتت اوج مظلومیت تو را فریاد می زند. نقش و رد کبودی ها بر پیکرت باقی است. 

 

شهید مدافع حرم شدی که جمهوری اسلامی حرم است؛ برای ناموس مردم برای دفاع از زنانی که سوار ماشین ها از طرف آشوبگران تهدید شدند پا به میدان جهاد گذاشتی. 

 

برادر خوبم! اقتخار شهرم کرج، خانواده ات به تو افتخار می کنند، به اینکه برای وطن جان عزیزت را اهداء کردی. مادرت نقل کرد که نان بازو می خوردی و با کارگری درآمد زندگی و خانواده را تأمین می کردی. 

 

متولد سال ۷۴ بودی و یک بسیحی فعال. بسیجی که باورش به تفکر دینی پیوند خورده است و عزمش به دفاع از ولایت. برای تو باید سرود، برای تو باید نوشت. برای تو و آن نگاه مظلوم و غریبانه ات که ۲۰ نفر هرچه داشتند زدند تا نور آن را خاموش کنند. 

 

 

آزادراه کرج نوای غریبانه مظلومیت تو را فریاد می زند. اینکه عده ای نگاه کردند و عده ای دیگر تمام تنفر و بغض برجا مانده از باطل خود را بر جسم مطهرت پیاده کردند. 

 

برادر بسیجی ام، شهید روح الله عجمیان یاد و خاطره ات برای شهرم کرج افتخار آفرید. برای هویت نسل امروز دهه هفتادی، هشتادی و نودی یک الگوی روشن و واحد شد که پای ایثار مشق عشق کردی. 

 

 

 

 

کد خبر 1230109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha