تدفین پیکر شهید حسینی در روستای شعبجره/ از کمک به کارهای کشاورزی پدر تا شرکت در نذورات عاشورایی

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به شهادت ستوان دوم رسول حسینی محمدآبادی نکاتی از زندگی وی بیان کرد و گفت: پیکر مطهرش در زادگاهش، روستای شعبجره تدفین می شود.

حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به شهادت ستوان دوم رسول حسینی محمدآبادی که روز گذشته(۱۵ آبان) در بمپور سیستان به شهادت رسید؛ اظهار کرد: وی متولد ۱۳۶۶ در روستای محمد آباد شعبجره شهرستان زرند است.

 

 

وی به عنوان پسرخاله شهید که به نمایندگی از خانواده با خبرگزاری شبستان گفتگو کرد؛ افزود: پیکر مطهر این شهید سه شنبه(۱۷ آبان) پس از مراسم وداع در زرند، به سمت زادگاهش برای تدفین، تشییع خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به اینکه از این شهید بزرگوار دو دختر یادگار مانده که یکی کلاس هفتم و دیگری کلاس اول است؛ گفت: خود شهید فرزند دوم خانواده است که فوق العاده بامحبت، مردم و با اینکه مأموریت های زیادی در شهرهای مختلف استان داشت اما منزل او در روستا و در جوار والدین بود زیرا ارادت و علاقه خاصی به پدر و مادر داشت به گونه ای که کف پای مادر را می بوسید.

 

 

 

 

وی ادامه داد: شهید بسیار ولایی، معتقد و اهل روضه بود که در روزهای عاشورا به سفره نذورات عاشورایی پدربزرگ مان کمک می کرد؛ در کار کشاورزی چنان به پدر کمک می کرد که کسی گمان نمی کرد او نیروی انتظامی است.

 

 

حجت الاسلام اسماعیل زاده، امام جمعه راین با بیان اینکه برادران شهید یکی فرمانده پاسگاه سیریز و دیگری فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان است؛ اظهار کرد: خانواده همسر شهید خود از خانواده شهید نبوی زاده از شهدای دوران دفاع مقدس هستند.

 

 

وی تصریح کرد: خون شهدایی مثل او در این روزهای کشور باعث می شود مردم بیشتر قدر امنیت را بدانند.

 

 

سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان هم امروز با خانواده شهید"رسول حسینی" از شهدای بمپور استان سیستان و بلوچستان دیدار و دلجویی کرد.

 

 

گفتنی است، پیش از این؛ سرگرد علیرضا صیاد فرمانده انتظامی شهرستان بمپور، در توضیحات تکمیلی درباره شهادت ۴ نفر از کارکنان انتظامی این شهرستان اظهار داشت: پیرو خبر قبلی، مبنی بر حادثه شهادت ۴ تن از همکاران در ایستگاه جاده ای؛ بررسی های اولیه نشان می دهد به سبب اختلاف شخصی بین سرباز ضارب با یکی از سربازان که منجر به تيراندازي ضارب و مداخله سایر کارکنان حاضر در مقر بوده و متأسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است و فرد ضارب توسط سایر عوامل حاضر در ایستگاه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

 

کد خبر 1230114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha