کانون فرهنگی هنری بعثت آئین یادبود شهدای حرم شاهچراغ (ع) را برگزار کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: آئین یادبود شهدای حرم شاهچراغ (ع) با حضور اقشار مختلف مردم و اعضای این کانون در مسجد جامع السادات شهر کلور برگزار شد.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین یادبود شهدای حرم شاهچراغ (ع) با حضور اقشار مختلف مردم و اعضای این کانون در مسجد جامع السادات شهر کلور برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: این مراسم با هدف تجدید میثاق نوجوانان و جوانان با شهدا برپا شد و فعالان این کانون با ذکر مصیبت در رثای شهدا گریستند.

 

وی ادامه داد: هم راستا با شهدا انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و سایر شهدا در دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده ایم و از حریم انقلاب و ولایت پاسداری خواهیم کرد.

 

قریشی اذعان داشت: دشمنان باید بدانند که نمی توانند با این توطئه های شوم و افراد فریب خورده بتوانند به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند چون به توصیه امام خمینی (ره) از حریم ولایت فقیه پشتیبانی و پاسداری خواهیم کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: حادثه حمله تکفیری ها به حرم شاهچراغ (ع) نمونه بارزی از وحشی گری دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران است و چنین حادثه ها در تاریخ انقلاب اسلامی به وفور دیده می شود.

 

قریشی بیان کرد: چنین برنامه های فرهنگی می تواند رسالت مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین فعالان کانون های مساجد باشد.

کد خبر 1230125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha