ضرورت توجه به تعالی اجتماعی و معنوی دانش آموزان/برگزاری فعالیت های سازمان دانش آموزی  در مساجد و اماکن مقدسه

عزت خواه ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند سازمان دانش آموزی، بر ضرورت توجه بیشتر به دانش آموزان در محیط مدرسه برای تعالی اجتماعی و معنوی آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هم اندیشی مسئولان سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با رابطان این سازمان در آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق امروز (۱۶ آبان ماه) در راستای تبیین و توجیه فعالیت‌ های سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«حسنعلی عزت خواه» در این نشست نقش سازمان دانش آموزی در مدارس را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در مدرسه باید با دستاوردهای انقلاب آشنایی داشته و در کنار علم آموزی، تربیت دینی و انقلابی پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از فعالیت های خوب سازمان دانش آموزی بر توجه بیشتر به دانش آموزان در محیط مدرسه برای تعالی اجتماعی و معنوی تاکید کرد و افزود: در فضای غبار آلود که دشمن تلاش می کند شکاف بین نسلی ایحاد کند، تبیین مسائل آموزشی و تربیتی و آشنایی با تاریخ و هویت انقلاب اسلامی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تبیین فعالیت های سازمان دانش آموزی در سال جاری، گفت: تربیت اجتماعی دانش آموزان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اهداف سازمان دانش آموزی است.

«سید نظام مردای» اجرای شیوه نامه ۳۱۳، بحث جذب و سازماندهی دانش آموزان و مربیان پیشتاز، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ایران اسلامی و نحوه اجرای فعالیت‌های سازمان از کف مدرسه تا سطح استان و کشور در سال تحصیلی 1401-1402 را از مهم ترین اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی عنوان کرد.

وی از برگزاری نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش استان به شکل منظم خبر داد و گفت: این نشست ها مغز متفکر سازمان دانش آموزی است و در آن تصمیمات خوبی گرفته می شود.

مرادی با بیان اینکه سند تحول بنیادین اهداف والایی در راستای اجرای فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی در مدارس دارد، افزود: سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در تمام ساحت‌ های سند مهم تحول بنیادین نقش‌آفرینی کند.

رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی و اجتماعی دارد تا دانش آموزان برای حضور در عرصه های مختلف زندگی در کنار آموزش مسائل تربیتی برای آینده آماده شوند.

وی به معاونین پرورشی به عنوان رابطان سازمان دانش آموزی تاکید کرد : فعالیت های سازمان دانش آموزی را در کف مدرسه، اردوگاه ها، مساجد و اماکن مقدسه برگزار کنید تا شاهد رشد تعالی اجتماعی، کسب فضائل اخلاقی، توانمند کردن اعضا برای باهم زندگی کردن و بهتر زندگی کردن در جامعه و تقویت قابلیت‌های فردی و گروهی دانش آموزان باشیم.
 

گفتنی است در این نشست رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب پرسش و پاسخ و آشنا نمودن برخی از همکاران که به تازگی به سمت رابط سازمان دانش آموزی انتخاب شده بودند، به سوالات آنان پاسخ داد.

کد خبر 1230127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha