برگزاری ۹۰۰ دوره آموزشی به همت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، از برگزاری بیش از ۹۰۰ دوره آموزشی از ابتدای سال تا کنون در جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ابوطالب نیساری» امروز دوشنبه از برگزاری بیش از ۹۰۰ دوره آموزشی از ابتدای سال تا کنون در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر در کنار فعالیت های امدادی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت های گسترده ای دارد.


سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در حوزه آموزش، آموزش‌ها در چهار سطح آموزش همگانی، آموزش مقدماتی، آموزش تخصصی و آموزش ضمن خدمت با موضوعات مختلفی همجون امداد و نجات، موضوعات فرهنگی، معنوی اجتماعی، فضای مجازی و رسانه برگزار می‌شود.


نیساری بیان کرد: آموزش همگانی با محوریت خانه های هلال، گروه‌های جهادی، مساجد و مدارس با موضوعات کمک های اولیه و مخاطرات برگزار می شود که از ابتدای سال تا کنون بیش از  ۶۷۷ دوره آموزش همگانی در سطح استان برگزار شده و بیش از ۶۴ دوره ویژه عشایر و ۱۷۶ دوره در خانه های هلال سطح استان اجرایی شده است.

 

وی افزود: بیش از ۱۸۸ دوره آموزش مقدماتی امداد و کمک های اولیه، عمومی امداد و نجات و 21دوره آموزش تخصصی (جستجو و نجات آوار،سیلاب، جاده، کوهستان، ارتفاع و...) از ابتدای سال جاری تا کنون برگزار شده است .


سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان با اشاره به  برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه پرسنل جمعیت هلال احمر استان گفت:  بیش از ۲۲ هزار نفر از ابتدای سال جاری از خدمات آموزشی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بهره مند شده اند.

کد خبر 1230129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha