کم توجهی های مسئولان به حوزه ورزش بشرویه‌

علیزاده گفت: در سال های گذشته بی توجهی های بسیاری به حوزه ورزش در بشرویه صورت گرفته و آن چه که حق مردم این شهرستان بوده ادا نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده شامگاه (۱۶ آبان) در نشست هیئات ورزشی بشرویه با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال های گذشته بی توجهی های بسیاری به حوزه ورزش در بشرویه صورت گرفته و آن چه که حق مردم این شهرستان بوده ادا نشده است.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به سخنان استاندار خراسان جنوبی گفت: همان طور که استاندار خراسان جنوبی گفتند، قرار نیست تبعات کم کاری هایی که دولت های گذشته انجام داده اند به حساب این دولت نوشته شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: دولت سیزدهم که رویکردی مردمی دارد با هدف اجرای عدالت به دنبال رفع کاستی ها و‌ نواقص است و امیدواریم به حوزه ورزش شهرستان بشرویه بیش از گذشته توجه شود.

 


علیزاده عنوان داشت: استاندار خراسان جنوبی در دیدار با فرمانداران شهرهای استان، تاکید کرد که حضور مدیران استانی در شهرستان ها پر رنگ تر شده و مسائل و مشکلات مردمی با حضور افراد دغدغه مند بررسی شود.

 

مسئولین هیئات ورزشی شهرستان بشرویه در این جلسه مطالبات خود را در حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مطرح کرده و خواستار پیگیری‌ آن شدند.

 


کمبود‌ امکانات و‌ تجهیزات در هیئت های ورزشی، نبود سالن ورزشی استاندارد، نداشتن پارک بانوان، نبود اعتبار برای اعزام تیم‌ها به‌مسابقات استانی و‌ کشوری باتوجه به ظرفیت های خوب انسانی در حوزه ورزش در بشرویه و غیره از جمله درخواست های مطرح شده در این جلسه بود‌.

 

 

 

 

کد خبر 1230200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha