دیدار چهره به چهره فرماندار با مردم آران و بیدگل

دیدار مردمی «علی اکبر رضایی» فرماندار شهرستان آران و بیدگل با شهروندان در اتاق فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دیدار مردمی «علی اکبر رضایی» فرماندار شهرستان آران و بیدگل با شهروندان در اتاق فرماندار این شهرستان برگزار شد.

 

در این ملاقات‌ها، تعدادی از شهروندان شهرستان آران و بیدگل به صورت چهره به چهره با دکتر علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان دیدار و به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. سپس درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از سوی فرماندار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی به آن ها صادر شد.

 

موضوعاتی همچون معیشت، تسهیلات، اشتغال، کارآفرینی، مسائل اجتماعی و فرهنگی و... مهم ترین مسائل مطرح شده از سوی شهروندان بود که به آن رسیدگی شد.

این ملاقات ها در راستای تکریم ارباب رجوع هر هفته دوشنبه در دفتر فرماندار شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود، مردم شهرستان آران و بیدگل می‌توانند جهت هماهنگی و تعیین وقت دیدار با فرماندار با شماره تلفن ۵۴۷۵۴۱۴۴ داخلی۱۷۰ کارشناس پاسخگویی و رسیدگی به شکایات فرمانداری تماس بگیرند.

 

ارتباط مستقیم با مردم، حضور در جمع آن ها برای شنیدن درد دل و دغدغه ها و اهتمام ویژه برای رفع مسائل و مشکلات شهروندان، رویکرد محوری دولت سیزدهم برای خدمت رسانی بهتر به مردم است.


 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1230223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha