ارتباط آموزش های مهارتی با دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری ضروری است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ارتباط آموزش های مهارتی با دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری مهم و ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار با  آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و سرپرست جدید مرکز فنی و حرفه ای شهید موسویان، اظهار داشت: فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مرکز فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان شایسته تقدیر است.

 

حجت الاسلام «سید سعید حسینی» افزود: ارتباط آموزش های مهارتی با دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری را مهم و تأثیرگذار است.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان هم در این دیدار گزارشی از برنامه ها و سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین فعالیت های مختلف در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای ارائه کرد.

 

«آرش اخوان طبسی» با اشاره به معضل بیکاری اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که معضل بیکاری و اشتغال برطرف شود و در این راستا نیز برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم و کارهای خوبی را در استان آغاز کردیم.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بیان داشت: در این راستا به اتفاق همکاران در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر روی مدل‌های جدید وقت‌گذاری‌های لازم را انجام دادیم تا بدین وسیله تاثیرپذیری این مدل‌ها بر اشتغال بیشتر باشد و همچنین در بحث توانمندسازی دانشجویان دانشگاه‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کردیم.

 

اخوان طبسی پیرامون آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین شهر نیز به صورت ویژه ورود و برای اقشار کم درآمد جامعه یک مدل آموزشی تولید محور را تعریف کردیم، به گونه‌ای که آموزش را به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار داده و آن‌ها را به سوی تولید محور بودن سوق می‌دهیم.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص افراد جویای کار بیان کرد: این نهاد برای جوانانی که جویای کار هستند نیز نظام آموزش دوگانه را با همکاری اصناف بومی‌سازی کرده است.

کد خبر 1230227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha