دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی"نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ"محمد علی لکزایی" در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی دريافت خبري مبني بر فعالیت فردي در فضاي مجازی با داشتن بیش از 10 هزار فالوور در اپلیکیشن اینستاگرام که با انتشار مطالب تحریک آمیز اقدام به تشویش اذهان عمومی می کرد، پي گيري موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر افزود: کارشناسان پلیس با رصد به موقع فضای مجازی و با اشراف اطلاعاتي و تحقيقات گسترده متهم را شناسايي و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محل مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

سرهنگ " لکزایی" با اشاره به این که متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، تصریح کرد:  فرد دستگيرشده پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

این مقام در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افرادی که در فضای مجازی، اقدام به تحریک جوانان و تشویش اذهان عمومی می کنند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای در فضای مجازی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن با مجرمان برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

کد خبر 1230228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha