سنگر بازرسی باید  نفوذ ناپذیر باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه قیمت زمین در مازندران با دیگر مناطق کشور تفاوت زیادی دارد و به همین دلیل انگیزه چپاول در مازندران زیاد است، گفت: سازمان بازرسی در مازندران باید در مقوله زمین خواری هوشیار و نفوذ ناپذیر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امشب(۱۶آبان) در دیدار با  ذبیح الله خدائیان،رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه دستگاه های نظارتی خودشان نیاز به نظارت دارند، چراکه به نظر می رسد آنان خودشان قوانین را دور می زنند، اظهار کرد: اینکه امروز شاهد آسیب های زیادی به عرصه های طبیعی استان هستیم بخشی به دلیل بی توجهی و غفلت دستگاه های نظارتی و بازرسی است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه در ۲دهه اخی تخلفات زیادی رخ داده است، افزود: در مازندران منابع طبیعی گران  و ارزشمند است و از این رو مورد چشم داشت افرا سودجو است.

 

وی به زمین خواری در استان اشاره و اضافه کرد: قیمت زمین در مازندران با دیگر مناطق کشور تفاوت زیادی دارد و به همین دلیل  انگیزه چپاول در مازندران زیاد است .

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه ساخت و سازهای بی رویه در قلب جنگل و بیرون بافت روستا در زمین های کشاورزی بیداد می کند،گفت: این در حالی است که دستگاه نظارتی و بازررسی هم داشتیم و داریم. در سنگر بازرسی باید سنگربان بیدار و هوشیار و نفوذ ناپذیر باشد و در عین حال نرمش قهرمانانه هم داشته باشد تا کارهای قفل نشود.و اجازه سوء استفاده ندهد.

 

وی با بیان اینکه مازندران به دلسوزی و دغدغه جدی مسئولان به خصوص ناظران و بازرسان نیاز جدی دارد، ادامه داد: همه باید آسیب های موجود مازندران را با شیوه های مختلف درمان کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه از دولت انقلابی،‌کار جهادی مورد انتظار است، گفت: بازرسی و ناظران مقوله پیشگیری تجاوز به عرصه های طبیعی و زمین های کشاورزی را جدی بگیرند.

 

وی برلزم برخود با ترک فعل مدیران تاکید کرد و افزود: باید ترک فعل های کارکنان و مدیران را در دستگاه های اجرایی مازندران مورد توجه داشته باشیم. کسی که کار خدماتی قابل توجه به مردم و جامعه انجام بدهد، حتی خطا هم داشته باشد، قابل گذشت است.

کد خبر 1230234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha