بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند

بهرام مسلمی مهنی گفت: با برگزاری انتخابات، بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان، گفت: بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: روز گذشته انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب گبه صورت الکترونیکی همزمان با سایر استان های کشور برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان با دستور جلسه گزارش هیئت مدیره و بازرسان، تصویب تراز نامه و سایر گزارش های مالی هیئت مدیره و بازرسان، انتخاب بازرسان برای مدت یک سال و نیز مواردی که طبق اساسنامه در وظایف و اختیارات مجمع عمومی است، به صورت الکترونیکی برگزار شد.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان بیش از ۶۰ در صد مشارکت داشتند که از 193 عضو اصلی بیش از ۱۱۰  نفر در رای گیری شرکت کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با بیان این مطلب که در این انتخابات ۲ نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر علی البدل انتخاب شدند، عنوان کرد: در این انتخابات مهدی میجانی با ۹۰ رای و معین سعیدی با ۷۵ رای به عنوان بازرسان اصلی و رامین پور کریمی با ۲۷ رای به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات جنوب کرمان انتخاب شدند.

کد خبر 1230251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha