ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آغاز شد

مولوی از آغاز ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه استان چهارمحال و بختیاری در سی و چهارمین جشنواره کشوری امتنان خبر داد.

«محسن مولوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون ۳۳ دوره این جشنواره با معرفی ۱۹۸ نفر و کسب ۱۰ عنوان برتری کشوری توسط کارگران استان از سرآمدان تولید، ابداع، ابتکار در جامعه کار و تولید کشور و استان چهارمحال و بختیاری برگزار و معرفی شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارگران خلاق، مبدع و نوآور، گروه های کار و واحدهای نمونه استان هرچه سریعتر در این رویداد مهم ثبت نام کنند.

 

وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند تا روز سه شنبه اول آذرماه سال جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی emtenan.mcls.gov.ir در جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» ثبت نام کنند.

 

مولوی ادامه داد: کارگران متقاضی شرکت در جشنواره می توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی به صورت انفرادی به عنوان کارگر نمونه و به صورت گروهی «حداکثر چهار نفر» به عنوان گروه کار نمونه در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مراحل داوری پرونده های متقاضیان در آذرماه سال جاری انجام و از برگزیدگان در هفته کارگر سال آینده تقدیر می شود.

 

کد خبر 1230282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha