شهید امنیت و فعال مسجد امام حسن مجتبی(ع) حیدرآباد کرج با اخلاق بود

مادر شهید امنیت استان البرز با اشاره به اینکه فرزندش یکی از فعالان بسیج با اخلاق مسجد حیدرآباد کرج بود گفت: نزدیک به ۴۷ روز از شهادت فرزندم می گذرد، هر روز که می گذرد، داغ فرزندم کم نمی شود و بیش از روز اول یاد خصوصیات اخلاقی او می افتم.

مادر شهید علی اصغر قورت بیگلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اینکه شهید همواره متواضع و مهربان بود گفت: هرگز بی احترامی از علی اصغری ندیدم.

 

مادر شهید امنیت استان البرز افزود: نزدیک به ۶۰ روز از شهادت فرزندم می گذرد، هر روز که می گذرد، داغ فرزندم کم نمی شود و بیش از روز اول یاد خصوصیات اخلاقی او می افتم.

 

 

وی توضیح داد: ساعت چهار و نیم روزی که به شهادت رسید، مرا صدا کرد و با حزنی در صدایش گفت مامان کجا میری؟ گفتم پسرم تو که می دانی که من این روز مسجد میرم. خندید و گفت: خداحافظ. 

 

مادر شهید امنیت استان البرز خاطرنشان کرد: اگر دوباره ببینمش دوباره به آغوش می گیرم و او را می بوسم و قربان صدقه اش می روم. پسرم رفیق ام بود.

 

شهید امنیت علی اصغر قورت بیگلو، نوجوان دهه هشتادی بود که در ایام اغتشاش ها از جان خود برای حفظ و پاسداری از امنیت گذشت و به فیض شهادت نائل آمد. 

 

 

 

کد خبر 1230349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha