آمادگی حوزه هنری برای اکران فیلم «لوپتو» در مناطق محروم خراسان جنوبی

واحدی گفت: حوزه هنری خراسان جنوبی جهت اکران فیلم سینمایی «لوپتو» در مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان نیازمند هم افزایی و حمایت دستگاه های فرهنگی است و تلاش می کنیم تا کودکان و نوجوانان در مناطق محروم از دیدن این فیلم محروم نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین واحدی امروز (17 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فیلم سینمایی «لوپتو» یک فیلم شاد و مهیج برای کوکان و نوجوانان است که در این فیلم به موضوعات مختلف و نکات آموزنده پرداخته شده است.

 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: در فیلم سینمایی «لوپتو» به موضوعات مختلفی از جمله امید، خلاقیت، تولید ملی و کارآفرینی پرداخته شده و این اثر نخستین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور است.

 

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی لوپتو با شعار «شادی ساختنی است» تولید شده است، گفت: جهت اکران این فیلم سینمایی در مناطق محروم و حاشیه شهرهای خراسان جنوبی نیازمند هم افزایی و حمایت دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی هستیم.

 

واحدی بیان کرد: این آمادگی را داریم تا با کمک نهادهای فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد و غیره این فیلم را به صورت نیم بها برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان بی بضاعت خراسان جنوبی به صورت سینماسیار اکران کنیم.

 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: مدارس و مهدهای کودک به صورت اردویی می توانند در سینماهای استان جهت تماشای این فیلم سینمایی حضور یابند و این امکان فراهم است تا کودکان و همشهریانی که‌ در شهرستان‌های فاقد سینما نیز هستند از دیدن این انیمیشن محروم نشوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: سینماهای خراسان جنوبی جهت اکران فیلم ها نیاز به حمایت دارند و امیدواریم دستگاه های اجرایی از سینماهای استان حمایت کنند تا بتوانیم در زمینه اکران فیلم های فاخر و ارزشی موفق باشیم.

 

 

کد خبر 1230358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha