فتنه اخیر جنگ احزاب برای آسیب زدن به نظام بود/گلایه از سکوت برخی خواص و مسئولان

حجت الاسلام عرب انصاری با اشاره به فتنه و اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن ۴۳ سال است که برای نابودی نظام اسلامی نسخه می پیچد و در این مقطع زمانی هم تمام قدرت خود را در کنار هم قرار دادند تا جنگ احزابی علیه ایران قوی به راه بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری پیش از ظهر امروز سه شنبه(۱۷ آبان) در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: خداوند را برای آفرینش ما در این مقطع زمانی شکرگزار هستیم چون نسبت به سایر مقاطع تاریخی حکم لیله القدری دارد.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل و آیت الله خامنه ای از ذخایر تشییع و جهان اسلام بودند و هستند، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ها و مشت‌هایی که گره و گام هایی که برداشته می شود همه جزو حسنات است که باقی می ماند و این توفیقی را نسل های قبلی نداشتند.

 

وی با تأکید بر اثر وضعی برکت حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: انقلاب اسلامی که این همه خون مطهر فدای آن شد امروز به بار نشسته و ثمرات آن را می بینیم.

 

حجت الاسلام عرب انصاری بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نظم قدرت های جهانی را بهم ریخته و امریکا در حال فروپاشی است.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فتنه و اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمن ۴۳ سال است که برای نابودی نظام اسلامی نسخه می پیچد و در این مقطع زمانی هم تمام قدرت خود را در کنار هم قرار دادند تا جنگ احزابی علیه ایران قوی به راه بیندازند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از بهانه‌های قومی، مذهبی و جنسیت برای فتنه اخیر استفاده کردند تا جلوی قدرت ایران اسلامی را بگیرند اما به اعتراف خودشان باز هم شکست خوردند، گفت: قدرت دفاعی و قدرت نرم از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران است که اثر خود را سطح منطقه و دنیا گذشته است.

 

حجت الاسلام عرب انصاری با اشاره به اینکه امام و مردم نعمت عظما هستند، تأکید کرد: مسئولان باید خود را به مردم و امام امت نزدیک کنند اما مسئولان بی تفاوتی که فاصله می گیرند قطعاً حذف خواهند شد.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گلایه از سکوت برخی خواص و مسئولان در جریانات اخیر، عنوان کرد: از فتنه اخیر هم عبور کردیم ولی برخی افراد روسیاه شدند، حمله به حرم مطهر شاهچراغ شیراز دل امام زمان (عج) را رنجاند پس چرا برخی سکوت کردند و اگر با دولت همراهی نمی‌کنند آیا با امام زمان خود هم نمی‌خواهند همراه باشند؟

 

وی با بیان اینکه سکوت در شرایط فعلی جایز نیست و جهاد تبیین در جامعه باید جدی گرفته شود، افزود: حضرت زینب و فاطمه معصومه (س) اسوه‌های جهاد تبیین هستند که باید از آنان الگو گرفت.

 

حجت الاسلام عرب انصاری در ادامه عنوان کرد: با توجه به تنظیم سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش شده براساس منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر پیش رو از حضور تشکل‌های مردمی استفاده کنیم تا ابتکارات و ابداعات بیشتری در برنامه‌ها رقم بخورد.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ابراز رضایت از برنامه‌های استان در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: با توجه به دغدغه‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پشتوانه کافی برخوردار است.

 

در این مراسم حجت الاسلام محسن مشرفی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمد ملایی رئیس پیشین این شورا قدردانی شد.

 

 

 

کد خبر 1230378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha