کارگاه آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» ویژه فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

آمون گفت: کارگاه آموزشی «بایسته های ایران قوی» با حضور طلاب، فعالان کانون های مساجد و مربیان طرح تربیتی چهره به چهره برگزار می شود.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه آموزشی «بایسته های ایران قوی» با حضور طلاب، فعالان کانون های مساجد و مربیان طرح تربیتی چهره به چهره برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی روز پنجشنبه 19 آبان ماه از ساعت 14:30 در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: رونمایی از کتاب «بایسته های ایران قوی» که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تدوین شده هست و پخش کلیپ از جمله بخش های این مراسم است.

 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم با مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی، طرح تربیتی چهره به چهره استان و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

آمون یادآور شد: تاکید بر مسئله «جهاد تبیین» و معرفی بایسته های ایران قوی از مهمترین محورهای مسائل طرح شده در این نشست خواهد بود که با حضور استاد محمد رضا بابایی کهن بیان می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در روزهای قرار گرفته ایم که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان ضروری است و این امر مهم می تواند توطئه های دشمنان در خصوص انقلاب و اسلام را خنثی و بی اثر کند.

 

کد خبر 1230420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha