قدرت تربیتی و پرورشی مدارس تقویت شود

حجت الاسلام صباغیان با بیان اينکه سیره شهدا در مدارس تبیین شود، گفت: اگر می خواهیم در مقابل جنگ نرم دشمنان پیروز شویم باید قدرت نرم خودمان را تقویت کنیم و مهمترین حلقه سلسله قدرت نرم مربوط به بخش تربیتی و پرورشی مدارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (۱۷ آبان) در همایش «فهمیده های امروز، سلیمانی های فردا» اظهار داشت: مدارس و آموزش و پرورش باید هویت ساز، آینده ساز، اندیشه ساز، معلم ساز و انسان ساز باشند.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه گلایه کرد: جای تأسف دارد که امروز آن‌قدر امور تربیتی و پرورشی آموزشگاه های ما تضعیف شده که نازلترین جایگاه آموزش و پرورش ما را بخش تربیتی و پرورشی به خود اختصاص داده است.

 

وی با اشاره به لزوم تربیت نیروهای انقلابی جهت مقابله با جنگ نرم گفت: اگر می خواهیم در مقابل جنگ نرم دشمنان پیروز شویم باید قدرت نرم خودمان را تقویت کنیم و مهمترین حلقه سلسله قدرت نرم باید قدرت تربیتی و پرورشی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام صباغیان به لزوم همکاری و تعامل آموزش و پرورش با علما و روحانیون اشاره کرد و افزود: ائمه جمعه، علما، روحانیون و متدیّنین انقلابی باید در خط مقدم مباشرت و کمک به آموزش و پرورش قرار بگیرند و کمک کنند تا نسل نوجوان و جوان در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان تاکید داشت: سیره شهدا و روحانیون صالح و انقلابی در مدارس باید تبیین و تدریس شود و نباید از تربیت نیروهای انقلابی جهت مقابله با جنگ نرم دشمن غافل شویم.

 

 

کد خبر 1230449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha