شرکت ۶۴ زندانی در مسابقات قرآنی زندان‌ های استان کهگیلویه‌ و بویراحمد

مسابقات قرآنی زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت ۶۴ نفر زندانی در رشته‌های قرائت، ترتیل، تفسیر،حفظ و نهج البلاغه برگزار شد.

«حسن رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: یکی از اولویت های سازمان زندانها در ادامه توسعه قضایی، فعالیت های فرهنگی، تربیتی و توجه به برنامه های قرآنی زندانیان است که خوشبختانه علی رغم کمبود تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه اقدامات قرآنی در زندان ها عملکرد خوبی داشته‌ایم.

 

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن مرحله استانی در فضای زندانها، گفت: این مسابقات زمینه‌ساز انس بیشتر با کتاب وحی و تدبر در قرآن است.

 

وی ادامه داد: پرداختن به برنامه‌ها و آموزه‌های دینی در زندان‌ ها مهم ترین راه برون رفت از آسیب و بزهکاری است که می تواند زمینه ساز بازسازی شخصیت زندانیان را فراهم آورد.

 

رحیمی در ادامه، گفت: مسابقات قرآنی مرحله استانی با شرکت 64 نفر از زندانیان به طور جداگانه در زندان‌های مرکزی، دهدشت و گچساران در رشته‌های مفاهیم، قرائت، حفظ، ترتیل، تقسیر و نهج البلاغه برگزار شد که در هر رشته دو نفر به مرحله‌ منطقه ای به میزبانی استان خوزستان معرفی شده اند.

کد خبر 1230537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha