دشمن وحدت امت اسلامی را نشانه رفته است

حجت الاسلام محقی با تأکید بر اینکه سود دشمن در اختلاف افکنی است، گفت: اینکه امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد مولای متقیان زاهدان در روز روشن ترور می شود یعنی اختلاف شیعه و سنی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی شامگاه سه شنبه (۱۷ آبان) در مراسم بزرگداشت امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد مولای متقیان زاهدان که در مسجد محمد رسول الله(ص) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: کسی کامروا است که حلقه اتصالش به اهل بیت (ع) محکم باشد؛ علما در کتب خود نوشتند کسانی می توانند خود را به اولیای الهی برساند که محبت آنان در دلش باشد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با مرور جنگ صفین و فتنه به خون‌خواهی عثمان و واقعه کربلا، گفت: امروز نیز جبهه مقابل ما به شدت جبهه زیرک، شخصیت شناس و جریان شناس است.

 

وی با بیان اینکه بالاترین حوزه نبرد، حوزه نبرد فرهنگی است، ادامه داد: امروز هم که در کف خیابان های جمهوری اسلامی ایران اتفاقاتی افتاد به خاطر کم کاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی بوده که نیاز است مسیری را که آمده ایم بازنگری و اصلاح کنیم.

 

حجت الاسلام محقی با اشاره به اینکه تعداد زیادی در راه اسلام و انقلاب شهید شدند، افزود: امروز وحدت اسلامی و جهان اسلام به خصوص در کشور ما نشانه رفته است و علمای اهل سنت منطقه و بلاد ما فاخر هستند و برخی جریانات منحرف را همراهی نمی کنند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه سود دشمن در اختلاف افکنی است، تصریح کرد: اینکه امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد مولای متقیان زاهدان در روز روشن ترور می شود یعنی اختلاف شیعه و سنی.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از علمای اهل سنت ترور و شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان را محکوم کردند اما جریان رسانه ای خاص است که نمی خواهد این دیده شود چون سالها از پول های کثیف سعودی برای همچین روزی ارتزاق کردند، گفت: متاسفانه برخی نیز به خاطر نادانی در زمین دشمن بازی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1230589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha