گفت و گو تلفنی رئیس جمهوری با خانواده شهید عجمیان/ فرزند شما مجاهد فی سبیل الله بود

آیت الله رئیسی طی تماس تلفنی با خانواده شهید سید روح الله عجمیان گفت: فرزند شما مجاهد فی سبیل الله بود و ان شاء الله با حضرت علی اکبر(ع) محشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله ابراهیم رئیسی» طی تماس تلفنی با خانواده شهید سید روح الله عجمیان که شامگاه روز سه شنبه ۱۷ آبان انجام شد گفت: فرزند شما مجاهد فی سبیل الله بود و ان شاء الله با حضرت علی اکبر(ع) محشور می شود. 

 

رئیس جمهوری دولت مردمی سیزدهم افزود: خداوند متعال فرزند شما را از مجاهدان فی سبیل الله در جوار رحمت خود قرار می دهد چرا که شهید سیدروح الله عجمیان از مجاهدان الهی بود. 

 

وی ادامه داد: خداوند به پاس این ایثار و از خودگذشتگی شما، همچنین تربیت فرزندی صالح و مجاهد در راه خدا اجر و پاداش بدهد و همانند حضرت زینب(س) قلب شما را در برابر این مصیبت محکم کند. 

 

رئیس جمهوری در پایان با تکریم جایگاه شهداء امنیت خاطرنشان کرد: یقین داشته باشید که خداوند فرزند شما را از مجاهدان فی سبیل الله در جوار رحمت و عنایت خود قرار می دهد. 

 

گفتنی است، شهید سید روح الله عجمیان در حمله تروریستی به آزادراه کرج قزوین، ناجوانمردانه زیر حملات آشوبگران با چاقو و قمه و سنگ به فیض شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 1230607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha