هدف از برپایی جشنواره رسانه ابوذر جریان سازی و گفتمان سازی رسانه تراز انقلاب اسلامی است

دانایی با اشاره به اهمیت تدوین یک زیست بوم رسانه ای تراز انقلاب اسلامی گفت: هدف از برپایی جشنواره رسانه ابوذر جریان سازی و گفتمان سازی رسانه تراز انقلاب اسلامی است.

« مهدیه دانایی» در جریان برپایی هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استان البرز نسبت به دیگر استان های کشور یک جشنواره رسانه ای ابوذر را عقب تر است. 

 

دبیر هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز افزود: رهبرمعظم انقلاب از رسانه و خبر به عنوان ترویج خیر یاد می کنند و تأکید دارند به خبر و خبررسانی به عنوان ترویج خیر نگاه شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق رسانه تراز اسلامی بیان کرد: تولیدهای رسانه ای هدفمند به دور از هیجان های کاذب و سیاسی کاری ها در قالب گزارش خبری، گزارش تحقیقی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافی و ... از جمله آثاری است که می تواند در قالب رقابت این دوره از جشنواره قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه ارتقاء کمی و کیفی خبررسانی از دیگر رویکردهای این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر است بیان کرد: ارتقاء روحیه امید، توجه به اهداف عالی اعم از جهاد تبیین، نظام پیشرفت ایران اسلامی، الگوی سوم زن از دیگر شاخص های مورد نظر و حائز اهمیت است.

 

دانایی ادامه داد: حضور فعالان بسیج رسانه در این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر فرصتی برای یک زیست و رقابت مومنانه است، که در غایت خود تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی را دنبال می کند. 

 

دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: محورهای این دوره از جشنواره، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده و فرزند آوری، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی است.

 

لازم به ذکر است، اصحاب رسانه استان البرز پس از مراجعه به سایت سازمان بسیج رسانه استان البرز در قسمت چپ تصویر روی پوستر جشنواره رسانه ابوذر کلید کنند. سپس با وارد شدن به سامانه جشنواره رسانه ای ابوذر نسبت به بارگذاری خبر خود با هدف رقابت در این دوره از جشنواره اقدام نمایند. 

 

گفتنی است، جشنواره رسانه ای ابوذر در این دوره به صورت آنلاین اخبار را بارگذاری و ثبت می کند تا از اجحاف در خصوص حق اصحاب رسانه پیشگیری شود. 

کد خبر 1230613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha