زیرسازی معابر شهر خانلق  ۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شهردار خانلق گفت: اجرای زیرسازی معابر جدید شهر خانلق شیروان، هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

«مصطفی غفوری راد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خراسان شمالی اظهارکرد: امسال چهار هزار مترمربع از معابر شهر خانلق آسفالت شد و برای اجرای معابر جدید هم باید زیرسازی لازم صورت گیرد که هشت میلیارد ریال اعتبار می طلبد که جهت ارتقای سطح زندگی بهتر ساکنان محله ها پیگیر این موضوع هستیم.

 

شهردار خانلق عنوان کرد: شهر خانلق به عنوان بزرگترین روستای خراسان شمالی پس از بررسی در کمیته های مختلف هیئت دولت، مردادماه سال 1400 به شهر ارتقاء یافت که با داشتن 367 هزار مترمربع معبر تاکنون 67 هزار متر مربع از معابر آن آسفالت شده است.

 

غفوری راد با اشاره به جمعیت بالای شهر و مسیر گذر و پرتردد 70 روستای بخش مرکزی این شهرستان از خانلق خاطرنشان کرد: با توجه به ارتقای شهر این امر نیاز به اعتبارات بسیاری برای فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت خدمات رسانی بهتر به ساکنان محله است و جهت خارج شدن شهر از بافت قدیمی نیاز به اعتبارات بسیاری برای بهسازی، ساماندهی و خرید مصالح داریم.

 

وی اضافه کرد: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی، 30 میلیارد ریال جهت هدایت آب های سطحی مصوب شده که امید است با ابلاغ و تخصیص اعتبارات در سایر حوزه ها بتوانیم گام های مطلوبی جهت رشد، توسعه و تحول شهر تازه تاسیس برداریم و رضایتمندی ساکنان را در پی داشته باشد.

 

وی افزود: به تازگی از سوی بنیاد مسکن و وزارت کشور، 500 تُن قیر رایگان جهت آسفالت 40 هزارمتر مربع از معابر شهر خانلق شیروان اختصاص یافته است.

 

شهر خانلق از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان با سه هزار و 500 خانوار مشتمل بر 15 هزار نفر در 2 کیلومتری جنوب شهر شیروان قرار دارد.

کد خبر 1230673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha