هفته «فرهنگ جهرم» برگزار می شود

شعبانی گفت: ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه به عنوان هفته «فرهنگ جهرم» تعیین شده و بیش از ۲۰ برنامه به همین مناسبت در جهرم برگزار می شود.

محمدحسن شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در راستای شناساندن بیش از پیش و رسم و رسومات شهرستان جهرم، هفته ای به نام «هفته فرهنگ جهرم» با حضور صاحب نظران، جمعی از فرهیختگان و مسولان مربوطه پس از تشکیل چندین جلسه و بررسی زمان های مختلف تعیین شد.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه هر سال به عنوان هفته فرهنگ جهرم انتخاب شده و روز ۲۰ آبان ماه هم روز جهرم در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: به همین مناسبت در طول این هفته برنامه های متفاوتی تدارک دیده شده است، تلاش شده است برنامه های این هفته اقشار مختلف را تحت پوشش قرار دهیم.

 

شعبانی عنوان کرد: در طول این هفته قریب به ۲۰ عنوان برنامه با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، مرکز جهرم شناسی، ادارات و نهادهای مربوطه، سازمان های مردم نهاد و … برگزار خواهد شد.

 

فرماندار ویژه جهرم خاطرنشان کرد: برنامه های متنوعی برای دانش آموزان، بزرگسالان، سالمندان و … در نظر گرفته شده است.

 

به گفته وی، فراخوان برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، بازدید از موزه جهرم، جشنواره ورزشی و راهپیمایی خانوادگی، جشنواره رنگینک و آشپزی، دورهمی رزمندگان، اختتامیه جشنواره تئاتر، ادای احترام و تشکر از پیشکسوتان خدمت به جهرم، آغاز طرح مرمت یک خانه تاریخی، طرح پاکسازی قدمگاه، نمایش مستند چتر سبز در سینما، جشن کتاب و رونمایی از نرم افزار الکترونیک کتابخانه ها، جمع آوری تاریخ شفاهی جهرم از گذشتگان و… از برنامه‌های قابل اجرا در طول این هفته است.

 

کد خبر 1230685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha