توجه به فلات فرهنگی و راهبرد فرهنگ عمومی با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) در فارس حائز اهمیت ویژه است

حجت الاسلام قانع گفت: توجه به فلات فرهنگی و راهبرد فرهنگ عمومی با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) در فارس حائز اهمیت ویژه است که باید مورد توجه دستگاه های مختلف قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسن قانع، امروز چهارشنبه (18 آبان) در جلسه مدیران و مسئولان فرهنگی استان با حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: بررسی ساختارهای فرهنگی و نقش آنها در جهاد تبیین از موضوعات مهم در عرصه تبلیغات اسلامی است که باید مورد توجه قرار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: استان فارس با سابقه تمدنی و برخورداری از گنجینه های درخشان علمی و سرزمین سوم حرم اهل بیت (ع) از مراکز مهم جهان اسلام است که در تولید علم و فرهنگ همواره پیشرو بوده است.

وی اضافه کرد: فارس در زمینه تهیه برش استانی نقشه مهندسی کشور، استان پیشگام بوده است و در برش استانی مهندسی فرهنگی برای ۴۵ دستگاه فرهنگی استان به تدوین برنامه پرداخته است.

حجت الاسلام قانع با اشاره به پیشگامی فارس در خصوص سند بنیادین آموزش و پروش فارس تاکید کرد: توجه به فلات فرهنگی و راهبرد فرهنگ عمومی با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) در فارس حائز اهمیت ویژه است که باید مورد توجه دستگاه های مختلف قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: توجه به حوزه های قرآنی و زیست بوم فرهنگ غنی و عمیق در اولویت ماست و بستر فارس برای فرایند اجرایی سازی حلقه های میانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است آماده بوده و در فارس به صورت ملی دنبال می شود.

کد خبر 1230692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha