فعالیت کارخانه ها، معادن و اشتغالزایی از دستاوردهای نظام در جنوب کرمان است

مسلم مروجی فرد گفت: وجود کارخانه طلا در کنار فعالیت سایر کارخانه ها و معادن در شهرستان فاریاب و ایجاد اشتغال برای جوانان بومی این شهرستان از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته جنوب کرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه مشاور استاندار در جنوب کرمان، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان فاریاب از کارخانه طلای شهرستان فاریاب بازدید کرد.

 

«مسلم مروجی فرد» در حاشیه این بازدید، ضمن تشکر از توجه استاندار و مشاور وی به جنوب استان کرمان، گفت: جنوب استان کرمان با نگاه ویژه دولت مردمی آیت الله رئیسی روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

 

مدیرکل سازمان صمت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: وجود کارخانه طلا در کنار فعالیت سایر کارخانه ها و معادن در شهرستان فاریاب و ایجاد اشتغال برای جوانان بومی این شهرستان از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته جنوب کرمان است.

 

وی بیان کرد: به واسطه حضور سرمایه گذاران در حوزه های مختلف معدنی و صنعتی، شاهد اشتغال صدها نفر از جوانان این شهرستان و پیشرفت منطقه در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...هستیم.

 

مروجی فرد افزود: کارخانه طلای فاریاب با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم تاکنون توانسته نقش مهمی در تولید، اشتغال و انجام اقدامات متعدد در قالب مسئولیت های اجتماعی در جنوب کرمان ایفا کند.

 

مدیرکل سازمان صمت جنوب کرمان در خاتمه با اشاره به حمایت و پشتیبانی این اداره کل از سرمایه گذاران، تصریح کرد: همه نهاد ها و ادارات دولتی باید با تسهیل مسیر سرمایه گذاری و رفع موانع موجب جذب سرمایه گذاران بیشتر و پیشرفت جنوب کرمان شوند.

کد خبر 1230693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha