ارائه بسته های تشویقی ازدواج آسان و افزایش جمعیت به کارکنان و مددجویان کمیته امداد

عسکری نژاد از ارائه بسته های تشویقی در دو سطح کارکنان و مددجویان خبر داد و افزود: سال گذشته ۶۰ مورد فرزندآوری در کارکنان امداد استان داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان ناصر عسکری نژاد، چهارشنبه(۱۸ آبان) در نشست قرارگاه استانی جمعیت و خانواده با اشاره به اینکه این نهاد در خصوص کمک به تسهیل ازدواج و افزایش جمعیت به صورت آتش به اختیار عمل کرده است؛ گفت: مقام معظم رهبری طی سال های اخیر ۴۲ بار بر مسئله جمعیت تاکید کردند.

 

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان سپس از ارائه بسته های تشویقی در دو سطح کارکنان و مددجویان خبر داد و افزود: سال گذشته ۶۰ مورد فرزندآوری در کارکنان امداد استان داشتیم.

 

 

 

عسکری نژاد با بیان اينکه برای فرزند سوم و چهارم کارکنان امداد ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود؛ اظهار کرد: این جدای از تسهیلات وام و دورکاری بانوان شاغل در مجموعه امداد استان است‌.

 

 

 

وی ادامه داد: برای مددجویان نیز خدمات ویژه ای از جمله اعطای جهیزیه به نوعروسان و کارگاه های آموزشی رایگان قبل از ازدواج ارائه می شود و به زوجین اطمینان می دهیم نگران جهیزیه و شغل نباشند.

 

 

عسکری نژاد گزارش داد: بر اساس تحقیق انجام شده در مورد ۵۰۰ زوج کمیته امداد، کمترین میزان طلاق در آنان یعنی حدود ۵ درصد اتفاق افتاده است.

 

 

 

وی کمک به درمان ناباروری با ایجاد مرکز نیکوکاری تخصصی و با همکاری بانک رسالت را از دیگر اقدامات قابل ذکر کمیته امداد استان در راستای کمک به افزایش جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 1230696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha