مفهوم شناسی آیه ۵۵ سوره مباركه مائده از منظر تفسیر تطبیقی

«قرآن و اندیشه» عنوان برنامه شبكه رادیویی قرآن است كه روز های سه شنبه، چهارشنه و پنج شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۳۵ دقیقه به روی آنتن رادیو قرآن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ «قرآن اندیشه» كاری از گروه علوم قرآنی شبكه رادیویی قرآن می باشد كه با موضوعات تفسیر تطبیقی قرآن كریم، قرآن و طبیعت و معاد در روز های سه شنبه تا پنج شنبه از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز در خدمت شنوندگان خواهد بود.


قرآن و اندیشه روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه با موضوع مفهوم شناسی آیه ۵۵ سوره مباركه مائده از منظر تفسیر تطبیقی خواهد پرداخت . بررسی مخاطب آیه و معنای ولی و همچنین ادات حصر از دیگر موضوعات این برنامه می باشد. در این برنامه ضمن معرفی مقاله بررسی جایگاه مشورت در قرآن و روایات از منظر فرقین به گفتگو با نویسنده مقاله دكتر زهرا دیانی پرداخته خواهد شد.



لازم به ذكر است؛ برنامه قرآن و اندیشه روز های سه شنبه با موضوع تفسیر تطبیقی قرآن كریم به تهیه كنندگی مونا توسلی ، اجرای كارشناسی محسن شریف زاده و كارشناسی دكتر محمد عینی زاده موحد تقدیم مخاطبان می شود.


قرآن و اندیشه در روزهای چهارشنبه به تهیه‌كنندگی سمیرا قنبری ، اجرای كارشناسی دكتر احمد شفازاده و با حضور اساتید حوزه محیط زیست به موضوع طبیعت و محیط زیست می پردازد .


همچنین قرآن و اندیشه روزهای پنج شنبه هر هفته به تهیه كنندگی فاطمه كاشانی وحید ، اجرای كارشناسی دكتر عباس گوهری و به كارشناسی سید محسن میرباقری به موضوع معاد خواهد پرداخت.

 

کد خبر 1230715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha