لزوم توجه به جوانگرایی در نیروی دریایی

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: تلاش شود در جذب نیروی انسانی برای فعالیت در نیروی دریایی کشور از نخبگان علمی و اخلاقی برخوردار از تفکر انقلابی و جهادی بهره گرفته شود تا شاهد شکوفایی این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی،‌ امروز( ۱۸آبان)‌در نشست با امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر بابیان اینکه یکی از حوزه هایی که بخواهیم به دنیا در بحث پیشرفت بعد از انقلاب معرفی کنیم همین حوزه دریایی است،‌اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که رده های مختلف نیروی دریایی از دانش آموزختگان کشور هستند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: همچنین در بحث صنایع دریایی و شناورها و... نیز موفق عمل کرده ایم.

 

وی به موفقیت نیروی دریایی جمهوری اسلامی در حوزه گشت دریایی و حمل و نقل اشاره کرد و گفت: مقابله با دزدان دریایی نیز توفیقات مهمی را شاهدیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی از ایجاد مقطع دکتری در حوزه نیروی دریایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر یاد کرد و افزود: بسترها و ظرفیت های علمی و اقتصادی آب دوبرابر خشکی است باید در این حوزه رشد و توسعه را شاهد باشیم.

 

وی با بیان اینکه در این ۴۳سال دستاوردهای خوبی در حوزه دریایی جمهوری اسلامی حاصل شده امابا نقطه مطلوب فاصله داریم، اظهار کرد‌: تلاش شود در جذب نیروی انسانی برای فعالیت در نیروی دریایی کشور از نخبگان علمی و اخلاقی برخوردار از تفکر انقلابی و جهادی بهره گرفته شود تا شاهد شکوفایی این حوزه باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به خروج نیروی دریایی ایران اسلامی از وابستگی به خارج اشاره کرد و گفت: خرسندیم که ساخت و تولید ناوشکن در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر  با استفاده از ظرفیت داخلی انجام می‌شود.

 

 

کد خبر 1230726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha